ببینید؛ بازی کارتینگ رایگان Nightmare Kart با الهام از بلادبورن عرضه شد

به گزارش راه ساری، تریلر نو بازی مسابقه ای رایگان Nightmare Kart، بالاخره پس از مدت ها انتظار خبر از عرضه آن می دهد.

ببینید؛ بازی کارتینگ رایگان Nightmare Kart با الهام از بلادبورن عرضه شد

ممکن است هیچ وقت دنباله ای برای بازی بلابورن (Bloodborne) یا پورتی از آن برای رایانه های شخصی نداشته باشیم، اما فعلا یک اثر مسابقه ای به سبک آثار پلی استیشن 1 با الهام از آن داریم که Nightmare Kart نام دارد و مسیری طولانی و پر پیچ و خم را برای رسیدن به این نقطه یعنی عرضه طی نموده است. این بازی که چند سال پیش با نام بلادبورن کارت کار خود را آغاز شد، اما در اوایل امسال یعنی زمانی که قرار بود عرضه گردد، با مشکلاتی روبرو شد و سونی پایان در توسعه آن دخالت کرد.

پس از اینکه لیلیث والتر (Lilith Walther) به عنوان توسعه دهنده این بازی، درخواست هایی از سونی دریافت کرد و مجبور شد که نام بلابورن را در هر بخشی از بازی کنار بگذارد. همین تغییر چندین ماه طول کشیده است. این بازی اکنون که در Itch.io منتشر شده است و در استیم نیز به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی نه تنها شامل 21 شخصیت، 13 وسیله نقلیه و 15 مسیر مختلف است، بلکه دارای بخش چندنفره اسپلیت اسکرین نیز است. بازیکنان در طول مسیر می توانند با سلاح های قدرتمندی که در اختیار دارند، قدرت حریفان خود را کاهش دهند و جانوران را سلاخی نمایند تا حداکثر سرعت خود را افزایش دهند.

والتر به عنوان سازنده این بازی، یکی از هواداران پروپاقرص بلادبورن است و قبلا این بازی را به سبک آثار پلی استیشن 1 بازسازی نموده بود. لازم به ذکر است که این بازی ها که از سوی هواداران ارائه می شوند، اغلب از توسعه جان سالم به در نمی برند و اگر هم بمانند، به ندرت پیش می آید که شرکت های صاحب آی پی بگذارنند که برای مدتی طولانی وجود داشته باشند.

بازی Nightmare Kart در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس است اما در پلتفرم Itch می توانید به سازندگان آن یاری مالی بپردازید و از چنین کارهایی که مستحق حمایت هستند، قدردانی کنید. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 خرداد 1403 بروزرسانی: 17 خرداد 1403 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14835

به "ببینید؛ بازی کارتینگ رایگان Nightmare Kart با الهام از بلادبورن عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی کارتینگ رایگان Nightmare Kart با الهام از بلادبورن عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید