برای مادران شهید به اندازه کافی بزرگداشت برگزار نمی شود

به گزارش راه ساری، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت:به نسبت این که برای شهدای عزیزمان مراسم گرامی داشت و یادواره های متعدد برگزار می شود، برای مادران شهدا که مهر اهل بیت را در دل فرزندان خود ایجاد کردند؛ این کارها انجام نمی شود.

برای مادران شهید به اندازه کافی بزرگداشت برگزار نمی شود

به گزارش خبرنگاران، حجتالاسلام علی اکبر سبزیان امروز در همایش خوانش و رونمایی از کتاب شهربانو در کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) بیان کرد: در ادامه جلسات خوانش کتاب با موضوع آثار دفاع مقدس، امروز توفیق خوانش کتابی را داریم که خاطرات یک مادر شهید را برای ما به تحریر درآورده و ما کتابی را خواهیم خواند که دلتنگی های یک مادر در جای جای این کتاب نوشته شده است و قطعا زندگی چند ساعته که با خواندن این کتاب در ذهن ما ترسیم می شود، بسیار در نگاه ما به ارزش ها و خانواده معظم شهدا مخصوصا مادران بزرگوارشان تغییر ایجاد می کند.

وی ادامه داد: ما علاوهبر این که این جلسات خوانش را برگزار می کنیم، ماموریتی را به اداره کل روابط عمومی دادیم که کلیه برنامه های برگزار شده را با همکاری بخش های مختلف برای تولید محتوای فضای مجازی از یک تا سه دقیقه و برنامه مناسب برای صدا و سیما استخراج کنند به این جهت که این برنامه ها در این دورهمی و جلسات متوقف نشوند اگر چه کسانی که در این جلسات حضور پیدا می کنند، سفیران خوبی برای انتقال معارف و مبانی ارزشمند این برنامه ها هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: ما قدردان خون شهدا هستیم و در برابر عظمت شهدا و صبر خانوادههای معظم شهدا سر تواضع فرود می آوریم از خدای متعال می خواهیم ما را قدردان خون شهدا قرار دهد و همه ما سربازان حقیقی ولی الله الاعظم باشیم و زمینه ظهور آن حضرت را فراهم سازیم. امیدواریم این خوانش ها و جلسات به بلند شدن روح ما نیز کمک کند.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5448

به "برای مادران شهید به اندازه کافی بزرگداشت برگزار نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مادران شهید به اندازه کافی بزرگداشت برگزار نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید