برترین هتل های جهان در سال 2015

به گزارش راه ساری، سایت تریپ ادوایزر هتل Gili Lankanfushi مالدیو را به عنوان بهترین هتل برای سال 2015 بیان کرد. نرخ یک شب اقامت در این هتل ساحلی حداقل 2000 دلار است. مسافران با پرداخت این هزینه از چشم انداز وسیع اقیانوس، خدمه هتل، اینترنت رایگان و لباس­های مناسب ساحل بهره می­برند. با این وجود، این هتل یک قانون مبنی بر ممنوع بودن اخبار و کفش دارد که به طور جدی به آن پایبند است.

برترین هتل های جهان در سال 2015

میهمانانی که در این هتل اقامت داشتند خدمات استثنایی هتل، مناظر و چشم اندازهای خیره نماینده و کیفیت غذا را به عنوان فاکتورهای اصلی می­شناسند و بر این نظرند که این عوامل سفر آن­ها را جادویی نموده است. این هتل در سایت تریپ ادوایزر امتیاز کامل 5 را کسب نموده است.

نمونه نظرات مسافران درباره این هتل در سایت تریپ ادوایزر:

تعطیلات عالی به معنای واقعی کلمه به گفته کاربری که در ژانویه 2015 در این هتل اقامت داشته است.

غیر از ویلاهای بزرگ زیبا، چشم اندازهای رویایی از اقیانوس و غذای عالی آن، بیشترین چیزی که از این هتل دوست دارم کارکنان آن است. هر کارمند متعهد، آماده یاری کردن، مؤدب و با محبت است به نقل از یکی از مسافران که در دسامبر 2014 در این هتل سفر خود را گذرانده است.

هتل فوق العاده و مردم فوق العاده­ای که آنجا کار می نمایند… قانون ممنوع بودن اخبار و کفش عالی است … این هتل یک مروارید است… اگر شما به دنبال مکانی می­گردید که فضایی لوکس در دل زمین باشد این هتل بهترین انتخاب است … بسیار زیبا با غذای بی نظیر به گفته یکی از مسافران در دسامبر 2014.

پس از هتل مالدیو نوبت به چهار هتل برتر دیگر می­گردد که 5 هتل برتر جهان برای سال جدید را تکمیل می­نمایند؛ هتل و اسپا Nayara در کاستاریکا، هتل Shinta Mani در کامبوج، Four Seasons در مجارستان و Belmond Palacio Nazarenas در پرو.

تریپ ادوایزر به عنوان بزرگترین وب سایت مسافرتی جهان، برندگان سیزدهمین دوره برترین هتل ها به انتخاب مسافران را براساس میلیون­ها نظر و نقد از کاربران سایت در سراسر جهان در بازه زمانی 12 ماهه اعلام نموده است. جوایز سال جاری بیش از 8151 هتل و اقامتگاه برگزیده در 8 ناحیه در سراسر جهان را نشان می­دهد.

در زیر به معرفی 10 هتل برتر از این لیست می پردازیم:

  1. هتل Gili Lankanfushi در مالدیو

این هتل که در اقیانوس هند واقع شده است، با ارائه خدمات اقامتی لوکس (البته بدون اینترنت بی سیم)، چشم انداز خوب به اقیانوس و اسپای مدرن و آرامش بخش به عنوان بهترین هتل از دیدگاه کاربران تریپ ادوایزر انتخاب شده است. میهمانان از فرودگاه بین المللی ماله با طی کردن راستا 20 دقیقه ای از طریق قایق به این جزیره خصوصی می رسند.

تمامی کلبه ها و تأسیسات هتل به روش های دوستدار محیط زیست ساخته شده اند و در هریک از آنها تلویزیون، کابل ماهواره، دستگاه پخش DVD، قهوه ساز تعبیه شده است. سالن اسپای هتل با ارائه روشهای سنتی آیروودا و برنامه های یوگا، خدمات منحصر به فردی به میهمانان ارائه می دهد. دیگر فعالیت های تفریحی هتل شامل تنیس، غواصی و گشت های جزیره می گردد.

  1. هتل و اسپا Nayara در کاستاریکا

نایارا یک هتل بوتیک و اسپای لوکس است که در مجاورت آتشفشان آرنال قرار گرفته و توسط جنگل های بارانی کاستاریکا احاطه شده است. از مهمترین ویژگی های این هتل بانگالو با تراس اختصاصی و وان های بزرگ است. این بانگالوها با استفاده از مواد بومی و مبلمان آن بوسیله بومیان منطقه ساخته شده است و همه آنها از دستگاه پخش DVD، اینترنت و باغ گل برخوردارند.

گشت سافاری در پناهگاه حیات وحش کانونگرو، اسب سواری در راستا آبشار فورتونا اسب سواری و پیاده روی در راستا رودخانه سلسته از جذاب ترین فعالیت هایی است که میهمانان هتل می توانند انجام دهند. میهمانان در اسپا می توانند از ماساژ قهوه و گل های آتشفشانی نیز بهره ببرند. میهمانان در رستوران هتل که با چوب بامبو درست شده است، می توانند با خوردن غذای کاستاریکایی چشم انداز 360 درجه ای به باغ داشته باشند.

  1. هتل Shinta Mani Club Siem Reap در کامبوج

میهمانان شینتا مانی در اتاق هایی به سبک معماری خمر اقامت می نمایند و می توانند در فعالیت های توانمندسازی جوامع محلی شرکت نمایند. میهمانان می توانند با مردم محلی و روستاییان کامبوج دیدار داشته باشند و به این برنامه یاری نمایند.

این هتل 5 دقیقه پیاده با بازار قدیمی و مرکز شهر و 10 دقیقه رانندگی با فرودگاه سیم ریپ و جاذبه باستانی انکور وات فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به اسپا، استخر روباز، سالن بدنسازی، گالری هنری، کتابخانه، محل بازی بچه ها و اینترنت بیسیم سراسری اشاره نمود. میهمانان می توانند در کلاس های آشپزی سنتی هتل شرکت نمایند. اتاق ها چشم انداز شهر یا استخر دارند و از تلویزیون بزرگ برخوردارند. رستوران هندوچینی هتل غذاهای خمری و بین المللی ارائه می دهد.

  1. هتل Four Seasons Hotel Gresham Palace در مجارستان

هتل گرشام در سال 1906 ساخته و در سال 2004 بازسازی شد. این هتل در بهترین مکان بوداپست در مقابل پل چین واقع شده است و خدمات لوکسی از جمله استخر، باشگاه بدنسازی و رستوران ارائه می دهد. همه اتاق ها و سوئیت های وسیع از ماهواره، دستگاه پخش DVD و اینترنت بی سیم برخوردارند و برخی از اتاق ها بالکن با چشم انداز به رود دانوب دارند.

رستوران گرشام غذاهای ایتالیایی و مجارستانی ارائه می دهد و در آن موسیقی زنده پخش می گردد. پارکینگ اختصاصی در سایت و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات و خدمات این هتل است. قلعه بودا و کلیسای ماتیاس 15 دقیقه پیاده با هتل فاصله دارند. یک مرکز تجاری پیشرفته نیز در این هتل تعبیه شده است.

  1. هتل Belmond Palacio Nazarenas در پرو

از امکانات این هتل می توان به استخر شنا، اسپا و رستوران اشاره نمود. طرح این هتل از کاخ های قدیمی پرو و معماری اینکاها گرفته شده است. سوئیت های هتل پالاچیو به تهویه مطبوع، تلویزیون، دستگاه پخش DVD و حمام های خصوصی تجهیز شده است.

اسپای هتل از روشهای عطر درمانی و با استفاده از گل ها و گیاهان بومی کشور پرو و عسل، آووکادو، قهوه، گیاه کوکا و ذرت بنفش، به درمان بیماری های روحی و جسمی میهمانان می پردازد. رستوران سنزو غذاهای سبک آندین ارائه می دهد. میهمانان با میوه های تازه و بومی پذیرایی می گردد. موزه اینکاها در فاصله 215 یاردی هتل و سایت تاریخی ساکسایهانمان در فاصله کمی از آن واقع شده است.

  1. هتل Cocoa Island by COMO در جزیره Cocoa

هتل Cocoa Island از اقامتگاه های لوکس در ساحل خصوصی جزیره کافو تشکیل شده است. خدمات درمانی پیشرفته ای در اسپای هتل ارائه می گردد. سوئیت های مجلل هتل از قایق های ماهی گیری محلی به نام Dhoni الهام گرفته اند و همه آنها به ساحل کریستالی چشم انداز دارند و از تلویزیون بزرگ فلت و حمام های بزرگ با وان برخوردارند.

برنامه های استراحت و درمان خاصی از جمله طب آیروودا و یوگا در این هتل برگزار می گردد. یک کتابخانه بزرگ با دسترسی به اینترنت پر سرعت نیز در این هتل تعبیه شده است. رستوران یوفا غذاهایی به سبک جنوب هند، غذاهای دریایی و غذاهای گیاهی ارائه می دهد. در روزهای خاص یک بوفه باربیکیو نیز از میهمانان پذیرایی می نماید. این هتل از فروگاه ماله 40 دقیقه با قایق فاصله دارد.

  1. هتل Alpin Spa Tuxerhof در اتریش

هتل 4 ستاره ممتاز تاکسرهوف در ارتفاع 1300 متری از سطح دریا و در فاصله 6 کیلومتری از یخچال هینترتاکس و در نزدیکی منطقه اسکی زیلرتال واقع شده است. در استخر سرپوشیده هتل یک اسپای بزرگ طراحی شده. تمامی اتاق های هتل به اینترنت Wi-Fi پر سرعت دسترسی دارند و از بالکن، حمام بزرگ، سشوار و میز کار برخوردارند.

رستوران هتل طیف وسیعی از غذاهای تیرولی (استانی در اتریش) و بین الملی را ارائه می دهد. علاوه بر بوفه صبحانه، پکیج HB میان وعده هایی را در عصر به همراه سوپ، سالاد و سس، قهوه و چای در سرتاسر روز ارائه می دهد. هتل تاکسرهوف طیف وسیعی از فعالیت های تابستانی و زمستانی نظیر تورهای کوهنوردی، دوچرخه سواری کوهستان و اسکی به میهمانان ارائه می دهد.

  1. هتل Al Maha در امارات

ال ماها یک رویزورت کویری لوکس می باشد که خدماتی به سبک روستایی در صحرای دوبی ارائه می دهد. سوئیت ها معماری سنتی و مبلمان آنتیک دارند. حمام های بزرگ سوئیت ها، چشم انداز پانوراما به تپه رمل های کویری دارند. میهمانان می توانند در گشت های اسب سواری، شتر سواری و رانندگی با ماشین های 4WD بر روی تپه رمل ها شرکت نمایند.

خدمات تخصصی درمانی در اسپای مجهز این ریزورت ارائه داده می گردد. غذای هتل شامل میان وعده های لذیذ و غذاهای لوکس با محتویات ارگانیک می گردد. تمامی بخش های هتل به Wi-Fi رایگان دسترسی دارند و در سوئیت های هتل سونا و حمام های مجلل تعبیه شده است.

  1. هتل Estalagem St Hubertus در برزیل

هتل هوبرتوس در مقابل تپه های گرامادو در مقابل دریاچه سیاه واقع شده و از چشم انداز های خیره نماینده و راستاهای اختصاصی پیاده روی برخوردار است. سوئیت های لوکس هتل به سبک کلاسیک تزئیین شده اند و همه آنها تلویزیون LCD و چشم انداز به تپه های سبز دارند.

میهمانان هتل می توانند از پارک سیرا (در فاصله 3 کیلومتری) بازدید و از سالن بدنسازی پیشرفته، استخرهای گرم و خدمات ماساژ هتل استفاده نمایند. یک کتابخانه دنج نیز در هتل طراحی شده و میهمانان در فضایی آرام در کنار شومینه می توانند کتاب مورد علاقه خود را بخوانند. صبحانه شامل آبمیوه، میوه، نان و لبنیات تازه می گردد و رستوران غذاهای ایتالیایی و فرانسوی سرو می نماید.

  1. هتل Tambo del Inka در پرو

هتل لوکس تامبو دل اینکا تنها هتلی است که قطار اختصاصی به سایت باستانی ماچوپیچو دارد. در طراحی اتاق های هتل از منسوجات ملی و طراحی محلی استفاده شده است. تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی با چشم انداز به طبیعت بکر منطقه دارند.

رستوران هاوا غذاهای لذیذ به سبک آندین با محتویات ارگانیک سرو می نماید.

میهمانان می توانند از سالن بدنسازی و ماساژ حرفه ای هتل استفاده نمایند. سرویس های ویژه ای در هتل برای فرودگاه ولاسکو که در فاصلی 40 مایلی هتل واقع شده است، تعبیه شده است. میهمانان در این هتل فرهنگ سنتی اینکاها را تجربه و در گشت های ویژه ای از سایت باستانی ماچوپیچو بازدید می نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7755

به "برترین هتل های جهان در سال 2015" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین هتل های جهان در سال 2015" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های جهان در سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید