بعضی فرمانداران بی طرفی خود را در احراز صلاحیت داوطلبان انتخاباتی رعایت نکردند

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/مرکزی رئیس دادگستری استان مرکزی گفت: در فرآیند احراز صلاحیت داوطلبان در بعضی از حوزه های انتخاباتی، بعضی اعضای هیات های اجرایی و فرمانداران بی طرفی خود را حفظ نکردند.

بعضی فرمانداران بی طرفی خود را در احراز صلاحیت داوطلبان انتخاباتی رعایت نکردند

حجت الاسلام قاسم عبدالهی امروز دوشنبه در ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات استان مرکزی که در اراک برگزار گردید، اظهار کرد: فرمانداران و اعضای هیات های اجرایی استان در فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید در فرآیند احراز صلاحیت داوطلبان بی طرفی را مدنظر قرار دهند.

وی اضافه نمود: دامنه نظارتی دادستان های شهرستان های مختلف استان بر فرآیند انتخابات باید گسترده شده و در صورت مشاهده یا دریافت گزارش از هر گونه رفتار و عملکرد غیرقانونی اعضای هیات های اجرایی و فرمانداران متخلف، باید برخورد لازم انجام گردد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی توضیح داد: در فرآیند احراز صلاحیت داوطلبان در بعضی از حوزه های انتخاباتی بعضی اعضای هیات های اجرایی و فرمانداران بی طرفی خود را حفظ نکردند که در این راستا دادستان های شهرستان ها باید در سریع ترین زمان نظارت قضایی را برای این مهم انجام دهند.

عبداللهی اعلام کرد: حمایت احزاب از داوطلبان انتخاباتی باید بر اساس چارچوب قانونی پایدار باشد.

وی ادامه داد: با چاپخانه های غیرمجاز و فاقد مجوزی که در راستای چاپ اقلام تبلیغاتی داوطلبان انتخاباتی فعالیت نمایند، برخورد لازم انجام خواهد شد.

عبداللهی اضافه نمود: نیروی انتظامی باید برای صیانت از صندوق های رای و تامین امنیت حوزه انتخاباتی نیروهای جداگانه مستقر نمایند.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7190

به "بعضی فرمانداران بی طرفی خود را در احراز صلاحیت داوطلبان انتخاباتی رعایت نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی فرمانداران بی طرفی خود را در احراز صلاحیت داوطلبان انتخاباتی رعایت نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید