برگزاری جشنواره ملی دستور پخت غذا در زنجان

به گزارش راه ساری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: جشنواره ملی دستور پخت غذا در زنجان که از 24 خردادماه آغاز شده است تا 24 شهریور ادامه دارد.

برگزاری جشنواره ملی دستور پخت غذا در زنجان

به گزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، دنیاگردی و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند 25 خرداد 99 افزود: برگزاری جشنواره ملی دستور پخت غذا در زنجان یک رویداد مهم دنیاگردی است که سبب معرفی توانمندی ها شده و زمینه جذب دنیاگردان به استان را فراهم می کند. این جشنواره فرصتی است برای آشنایی با انواع غذاهای ایرانی که توسط آشپزهای حرفه ای و کدبانوهایی که هنر آشپزی ویژه ای دارند، تهیه می شود.

او افزود: در این جشنواره شرکت کنندگان از دستور پخت غذا، مواد تشکیل دهنده، خواص و فصل مناسب طبخ غذا عکس و فیلم تهیه کنند و به حوزه بازاریابی و تبلیغات معاونت دنیاگردی اداره کل ارسال کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، دنیاگردی و صنایع دستی زنجان گفت: نتایج جشنواره، 6 مهرماه همزمان با روز دنیای دنیاگردی به همراه اهدای جوایز و تندیس به نفرات برتر اعلام می شود. متخصصین و صاحب نظران آشپزی در سطح ملی، این جشنواره را داوری خواهند کرد و مطالب و تصاویر ارسال شده با نام شرکت کنندگان در کتاب دستور پخت منتشر خواهد شد.

او افزود: برگزاری جشنواره و رویدادهای مختلف به ویژه جشنواره های غذا برای جذب دنیاگرد، به رقابتی پر تکرار در سرتاسر دنیا تبدیل شده است. غذا در کنار اقامت و جاذبه های تاریخی و دنیاگردی بنیان سفر را می سازد و قطعاً لذت امتحان یک طعم جدید می تواند یکی از ماندگارترین خاطرات یک سفر باشد.

تور مالزی: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

خیمه نیوز: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10151

به "برگزاری جشنواره ملی دستور پخت غذا در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره ملی دستور پخت غذا در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید