بهبود روابط روسیه و آمریکا در سال 2020 غیرممکن است

به گزارش راه ساری، سناتور روس معتقد است، با توجه به اعمال تحریم علیه خط لوله گاز جریان شمالی -2 و مبارزات انتخاباتی در آمریکا، بعید است بتوان انتظار داشت که در سال 2020 هم تغییری در جهت بهبودی روابط مسکو-واشنگتن بوجود آید.

بهبود روابط روسیه و آمریکا در سال 2020 غیرممکن است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، آلکسی پوشکوف رئیس کمیته سیاست اطلاعاتی شورای فدراسیون (سنای) روسیه چنین ابراز عقیده کرده است که نباید انتظار داشت وعده دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره بهبود روابط با روسیه، در سال 2020 هم عملی شود، به خصوص پس از تصمیم واشنگتن مبنی بر اعمال تحریم هایی علیه ساخت خط لوله گاز جریان شمالی -2 در اروپا و با توجه به لفاظی های انتخاباتی در ایالات متحده که در سال آینده تشدید خواهد شد.

این سناتور روس در صفحه تویئتر خود نوشت: اگر کسی درباره آینده روابط آمریکا و روسیه به خاطر نگرش دونالد ترامپ مبنی بر لزوم بهبود روابط با مسکو توهماتی دارد، باید بداند که تحریم خط لوله جریان شمالی -2 اجازه نخواهد داد که دیگر سنگی به روی سنگ باقی بماند.

پوشکوف همچنین تأکید کرد که در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در ایالات متحده ، بهبود روابط مسکو و واشنگتن بیش از هر زمان دیگری غیرممکن خواهد بود.

پیش از این دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین نیز گفته بود که اهریمن سازی از روسیه در آمریکا ارتباطی به خود روسیه ندارد، بلکه مربوط به اوضاع سیاسی داخلی در ایالات متحده است و تمایل شخصی دونالد ترامپ هم بعید است بتواند بر تمایلات ضدروسی در آمریکا تأثیری بگذارد.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7289

به "بهبود روابط روسیه و آمریکا در سال 2020 غیرممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود روابط روسیه و آمریکا در سال 2020 غیرممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید