بهترین مودم های همراه و LTE برای گیمینگ

به گزارش راه ساری، غالب گیمرها ترجیح می دهند از سیستم ها و مودم روترهای دسکتاپ و کابلی برای گیمینگ استفاده نمایند. قوی ترین کامپیوترهای رومیزی یا لپ تاپ را خریداری نموده و با کابل شبکه به مودم روتر ADSL/VDSL یا مودم های فیبر نوری متصل می نمایند تا بالاترین سرعت شبکه و کم ترین پینگ و تاخیر را داشته باشند.

بهترین مودم های همراه و LTE برای گیمینگ

قبلا در مطالب مفصل و مختلفی که روی همین سایت شبکه چی منتشر شده اند؛ درباره مزایای شبکه های کابلی و مودم روترهای دسکتاپ مخصوص گیمینگ صحبت کردیم ولی به هر حال ممکن است بعضی از کاربران ترجیح دهند در مسافرت و با یک مودم همراه تجربه گیمینگ داشته باشند.

مودم های همراه و سیم کارتی به خاطر ماهیت ذاتی خود که اتصال بی سیم به وسیله امواج رادیویی به شبکه های موبایل است؛ ناپایدار، با تاخیر زیاد و پینگ بالا هستند که اصلا برای مصارف بازی مناسب نیست.

اما اگر دنبال خرید یک مودم همراه گیمینگ هستید؛ ما چند پیشنهاد برای شما داریم. طبیعی است که باید پول زیادی برای خرید این مودم ها در این روزها بپردازید و همین طور نمی توانید از ویژگی های خاص گیمینگ در پنل های این مودم ها بهره ببرید چون غالبا برای مصارف گیمینگ ساخته نشده اند ولی شاید سرعت فاکتوری باشد که آن ها را نسبت به مودم های ثابت کابلی ارجحیت دهد.

بهترین مودم های همراه گیمینگ در بازار ایران

سرعت و رده LTE، درگاه اترنت گیگابیتی، آنتن خارجی پرقدرت و امکانات نرم افزاری برای ارتقای کیفیت شبکه؛ مهم ترین فاکتورهای ما برای انتخاب یک مودم همراه گیمینگ خوب هستند:

ایسوس 4G-AC53U

قیمت: 2.745.000 تومان

یک مودم روتر رومیزی 4G با وای فای دو بانده، آنتن های خارجی بسیار پر قدرت، پنل مدیریتی معروف ایسوس برای کنترل هر چیزی و درگاه های LAN و WAN گیگابیتی. اگر هوس استفاده از اینترنت موبایل به جای اینترنت ADSL و VDSL برای بازی های آنلاین را کردید؛ ایسوس 4G-AC53U فوق العاده است. سرعت اینترنت 4G این مودم 300 مگابیت است و روی وای فای هم سرعتی 900 مگابیتی می دهد.

در بعضی سایت ها و بازارها مدل ایسوس 4G-AC55U هم وارد شده است که سرعت وای فای 1200 مگابیت در رده AC1200 دارد. این مدل مودم هم برای گیمینگ خوب است به شرط اینکه از پس قیمت بالای آن برآیید.

آنالیز کامل ما درباره این مودم را از دست ندهید.

دی لینک DWR-M961

قیمت: 2.600.000 تومان

این مودم روتر 4G/TD-LTE به تازگی وارد بازار ایران شده ولی مشخصات یک مودم LTE کامل را دارد. سرعت دانلود آن 300 مگابیت و سرعت آپلود 50 مگابیت است ولی در وای فای سرعتی 1200 مگابیتی روی هر دو فرکانس رادیویی می دهد. آنتن های خارجی، 4 درگاه LAN گیگابیتی و پشتیبانی از اینترنت TD-LTE به همراه درگاه USB مزایای ویژه آن هستند. قیمت این مودم در بازار ایران نزدیک به 2 میلیون و 700 هزار تومان است.

نت گیر Nighthawk M1 MR1100

قیمت: 3.850.000 تومان

سریع ترین مودم روتر همراه در بازار ایران و یکی از بهترین مودم های 4G LTE در جهان است. اولین مودمی است که از Gigabit LTE در جهان پشتیبانی نموده و اپراتورهای معروف جهان برای دادن اینترنت با سرعت 1 گیگابیت سراغش رفتند. یک مودم سبک جیبی بدون آنتن خارجی است ولی از یک درگاه LAN گیگابیتی پشتیبانی می نماید و سرعت فوق العاده زیاد آن مزیتی برای گیمرها است. 20 کاربر به طور همزمان می توانند به آن متصل شوند.

دی لینک DWR-935

قیمت: 2.800.000 تومان

دو مدل از این مودم در بازار ایران است که تفاوت شان در سرعت وای فای است. هر دو مدل حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیت به دست می دهند و LTE Cat4 هستند ولی یک مدل وای فای AC750 و دیگری وای فای AC1200 دارد. آنتن خارجی، درگاه های شبکه گیگابیتی و قدرت خوب آنتن دهی باعث شده جزو پرفروش ترین و بهترین مودم های فورجی رومیزی بازار ایران باشد.

آنالیز سایت شبکه چی برای مودم دی لینک DWR-935 را بخوانید.

تی پی لینک M7650

قیمت: 2.630.000 تومان

سرعت دانلود این مودم همراه نزدیک به 600 مگابیت است و جزو سریع ترین مودم های فورجی بازار ایران محسوب می گردد. یک مودم همراه سبک با صفحه نمایش رنگی که وای فای پرسرعت 1200 مگابیتی هم به نمایش می گذارد. درگاه LAN ندارد و از باتری استفاده می نماید. قابلیت اتصال آنتن خارجی هم ندارد. برای افرادی مناسب است که می خواهند یک مودم همواره همراه پرسرعت داشته باشند.

اگر دوست دارید بیشتر درباره این مودم و ویژگی هایش بدانید؛ آنالیز سایت شبکه چی را دنبال کنید.

هواوی B525

قیمت: 2.200.000 تومان

بهترین مودم فورجی رومیزی هواوی است. هم از نظر سرعت و هم از نظر آنتن دهی وضعیت خوبی دارد و شما می توانید امیدوار باشید یک اینترنت پایدار با تاخیر کم روی سیم کارت استفاده می کنید. قابلیت نصب آنتن خارجی دارد و از درگاه های LAN گیگابیتی سود می برد. بیش از 64 کاربر می توانند به این مودم متصل شوند و از وای فای دوبانده پرسرعتی هم به نسبت دیگر مودم های این شرکت سود می برد.

آنالیز هواوی B525 در سایت شبکه چی

هواوی E5788

قیمت: -

اولین مودم یک گیگابیتی هواوی است. مودم همراه و جیبی با سرعت دانلود 1 گیگابیت که می تواند هوش از سر هر کاربری بپراند. 32 کاربر به طور همزمان می توانند به این مودم متصل شوند. وای فای دو بانده و MIMO 4×4 دارد و از باتری 3 هزار میلی آمپرساعتی سود می برد. امکان نصب آنتن خارجی و درگاه LTE ندارد ولی این قدر سرعتش بالا هست که به این امکانات نیازی نداشته باشید. فعلا در بازار ایران نیست ولی نباید قیمتی کمتر از 3 میلیون تومان داشته باشد.

درباره هواوی E5788 بیشتر بخوانید

تی پی لینک Archer MR200

قیمت: 1.800.00 تومان

ضعیف ترین مودم فورجی و سیم کارتی در این فهرست ما است ولی هم در ایران فروش نسبتا خوبی داشته چون کیفیت خوبی دارد و هم مدل ها و نسخه های متنوعی از آن وارد بازار شده و قیمت متعادل تری نسبت به مدل های بالا دارد. دو آنتن خارجی دارد و از درگاه شبکه پشتیبانی می نماید. سرعت دانلود آن 150 مگابیت است ولی وای فای دوبانده AC750 دارد. این مودم را بیشتر باید برای مصارف رومیزی بخرید و اینکه اینترنت پایدار و بدون قطعی به شما می دهد.

مدتی است که اپراتورهای مخابراتی مانند ایرانسل و مبین نت؛ سرویس اینترنتی جدیدی به نام TD-LTE را عرضه می نمایند و هر روز بر شهرها و مناطق…

شاید اگر یک سال یا دو سال پیش این سوال را مطرح می کردیم؛ فهرستی طولانی از مودم های 4G درست می شد که بعضا بعضی از این…

دی لینک DWR-953 یکی از بهترین مودم روترهای رومیزی است که حداقل در بازار ایران می توان یافت. اگرچه این مودم سرعت دانلودی بیشتر از 150 مگابیت…

آیا هر مودمی برای بردن به سفر و گردش مناسب است؟ قطعا همه پاسخ منفی می دهند! ولی غالب همین کاربران تصور می نمایند هر مودم کوچک…

ما بارها مودم ها و روترهای گیمینگ را در سایت شبکه چی معرفی کردیم و نگاهی به بهترین روترهای گیمینگ داشتیم. ولی آیا واقعا خرید این دستگاه ها…

شاید بسیاری از ما بین خرید یک اسمارت فون و مودم برای استفاده از اینترنت شک نموده باشیم. اما بی شک مشکل محمد (یکی از خواننده های عزیز…

گاهی اوقات یک تلویزیون 4K و هوشمند، روتر جدید دو بانده، کنسول بازی ایکس باکس یا نینتندو سوییچ و حتی شاید سرویس اینترنت پر سرعتی…

شرکت مبین نت اولین بار در نمایشگاه تلگام از مودم جیبی TD-LTE خود رونمایی کرد و به تعداد محدودی با طرح های تخفیفی به مشتریان فروخت. این…

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: شبکه چی
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5424

به "بهترین مودم های همراه و LTE برای گیمینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مودم های همراه و LTE برای گیمینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید