برترین واندرلند زمستانی مسکو

به گزارش راه ساری، مسکو برای زمستان­ های بسیار سردش معروف است. اصلا اشکالی ندارد اگر فکر کنید که مردم مسکو در زمستان زمانی که دمای هوا به زیر صفر می­رسد، به خواب زمستانی فرومی­روند. اگرچه این هوای یخ زده ­ی مسکو به معنای تعطیلی تفریح ­های بیرون از خانه در مرکز روسیه نیست. اولین برف که ببارد، بسیاری از سایت ­های شناخته شده به واندرلند زمستانی مسکو تبدیل می­شوند، با زمین های یخ زده برای اسکیت با شادی و تفریح فراوان. ما برترین گلچین برای سفر شما در مجله خبرنگاران در نظر گرفته ­ایم. خرید بلیط هواپیما تهران مسکو.

برترین واندرلند زمستانی مسکو

برترین واندرلند زمستانی مسکو

زمین اسکیت در میدان قرمز

بدون شک برترین واندرلند زمستانی مسکوو زیباترین زمین اسکیت روسیه زمین فروشگاه گام در میدان سرخ است، که به شما چشم­ انداز سنت باسیل، کاخ کرملین و خود فروشگاه گام را ارائه می­ دهد. در این زمین در هر دوره به 450 اسکیت ­باز اجازه ورود به زمین داده می­ گردد. این محوطه نسبت به استانداردهای روسیه نسبتا کوچک است. بنابراین ضروری است زودتر به آنجا بروید تا مطمئن شوید برای تمرین اسکیت روی یخ نوبت به شما هم می­رسد. فریادهای بلندی که با لحن شوروی سابق صحبت می­نمایند، شنیده می­گردد و بازار کریسمس مجاور که اسنک، نوشیدنی و عروسک مارتشکا می­فروشد به شما احساس شادی می­دهد. این محوطه بازی در طول فصل زمستان از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر باز است و قیمت بلیط به روز و زمان آن بستگی دارد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

وی دی ان کی اچ مسکو (VDNKH MOSCOW)

این یخچال بزرگ در مرکز نمایشگاه ­های روسیه به اسکیت ­بازان مشتاق 20000 متر مربع یخ را ارائه می­دهد، که آن را بزرگترین زمین اسکیت روی یخ مصنوعی اروپا و بزرگ ترین واندرلند زمستانی مسکونموده است. در واقع این زمین آنقدر بزرگ است که موسسان آن تصمیم گرفتند آن را به چند منطقه تقسیم نمایند تا بتوانند به همه سلیقه­ ها خدمت نمایند. این شامل منطقه بچه ها، دایره بزرگ و محوطه نمایش دو نفره می­گردد. کافه­ های روباز زیادی در نزدیکی این زمین اسکیت قرار دارند که شما می­توانید مستقیما از درون یخ به کافه بروید بعلاوه ایسگاه­ های تیز کردن اسکیت که بعد از انجام تمام تمرین­ هایتان حتما به آنها نیاز پیدا می­کنید. نورپردازی زیر یخ یک محیط منحصر به فرد را در شب فراهم نموده است و پیاده ­روهایی با چشم انداز زیبای این زمین شگفت­ انگیز اسکیت وجود دارد و اگر شما برای راند اول تماشاچی هستید می­توانید در آنها قدم بزنید. این زمین از 11 صبح تا 11 شب به (استثنای دوشنبه­ ها) باز است. نگاهی به جاذبه های توریستی مسکو

بلوار تورسکوی مسکو

بلوار تورسکوی یک محوطه پیاده­ روی است که منحصر به اشراف مسکو بوده و اکنون بزرگترین و قدیمی ­ترین بلوار درنوع خود در مسکو است. در میدان پوشکین شروع می­گردد تا بنای تمیرییازوف ادامه پیدا می­کند و این منطقه پیاده­ روی با ردیف درختان از کنار بناهای برجسته­ ای عبور می­کند بناهایی مانند کافه پوشکین (موسسه جادویی خوراکی در مسکو) و خانه هرزن که نامش را از نویسنده­ ای که در آن متولد شده است می­گیرد. در زمستان بلوار جادویی ­تر است با چراغ­ هایی که درختان را تزیین نموده ­اند و چشم انداز غرفه ­های سوغات فروشی درست در پایین خیابان مرکزی. خرید بلیط هواپیما تهران سنت پترزبورگ. برای دریافت اطلاعات از وسایل حمل و نقل در روسیه با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید.

پارک کوزمینسکی پاپا نوئل

محل اقامت رسمی پاپا نوئل یا دِد موروز در مسکو پارک کوزمینسکی است که پیروز شده است که جشن سال نو را سال­ ها و سال ­ها به خوبی برگزار کند. با وجود اینکه خود پارک در انتظار روزهای بهتر است، کارهای زیادی وجود دارد که در این ملک قرن هجدهمی، که بخش اعظم آن در سال 1916 سوزانده شد، می­توان انجام داد. بچه­ ها و والدینشان برای تماشا دد موروز و اسنگوروچکا بانوی برفی داستان پریان روسیه در اینجا جمع می­شوند. دیگر مکان ­هایی که می­توانید در آنها کاوش کنید شامل یک گرمابه، یک عمارت مصری، چند کلیسای زیبا و یک کلیسای کلاسیک قرن هجدهمی است.

املاک ساریتسنو روسیه

قبلا به نام چرنایا گراز یا گل سیاه در روسیه شناخته می­شد. این املاک زیبا وسرسبز در شروع در سطح پایینی قرار داشت. تا قبل از اینکه کاترین بزرگ تصمیم بگیرد این ملک را بخرد و از آن به عنوان محل اقامت خارج شهرش استفاده کند و نام آن را به ساریتسنو تغییر دهد، چندین مالک را به خود دیده بود. گذشته از ساختمان بیشتر این مکان به سبک گوتیک طراحی شده است. آنچه این ملک تبدیل به مکانی خاص نموده است جنگل­ های آرام، دریاچه زیبا و پیاده ­روهای پیچ در پیچ آن است. درخت­ های پوشیده از برف آن یک واندرلند زمستانی کامل برای پیاده­ روی و اسکی فراهم می­کند. نباید فراموش کنید یک فلاسک از نوشیدنی داغ به همراه خود داشته باشید تا بتوانید بعد از کاوش چندین کیلومتر در برف و سرما بتوانید خودتان را گرم کنید. همه چیز درباره جاذبه های مسکو

واندرلند زمستانی مسکو پارک گورکی مسکو

هیچ لیستی در مسکو بدون پارک گورکی کامل نیست، بدون شک این پارک یکی از درجه یکترین فضاهای سبز مسکو است. پارک در سال 2011 شدیدا بازسازی شد. باغچه ­هایی که بخوبی نگهداری می­شوند و بلوارهای زیبا جایگزین گردشگاه ­های متزلزل پارک تفریحی قبلی شده ­اند. در زمستان پارک به میزان بقیه فصل­ ها مورد استقبال قرار می­گیرد. دریاچه به زمین اسکیت تبدیل می­گردد و راستا پیاده­ روی در سراسر پارک توسعه می­یابد. مانند بقیه پارک ­ها راستاهای اسکی برای علاقمندان ورزش­ های زمستانی ایجاد شده است. ایستگاه ­های گرم در سرتاسر پارک وجود دارند که اگر دمای زیر صفر مسکو برای شما ناخوشایند است در این ایستگاه­ ها گرم شوید. سال گذشته حدود نیم میلیون نفر از زمین اسکیت این پارک در فصل زمستان استفاده کردند این آمار در ماه­ های آینده بیشتر نیز خواهد شد. اگر از علاقمندان اسنوبرد هستید، بعلاوه در پارک زمین اسنوبرد با منطقه ها پرش و مربی وجود دارد. زمین اسکیت از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14433

به "برترین واندرلند زمستانی مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین واندرلند زمستانی مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید