تابلوی اعلانات شیک مناسب فضای داخل خانه برای وصل کردن وسایل

به گزارش راه ساری، احتمالا از دیدن عنوان تابلوی اعلانات شیک برای دکوراسیون داخلی خانه تعجب نموده اید. اما این موضوع واقعا حقیقت دارد، البته در اینجا نمی خواهم به آنالیز تابلوهای اعلانات مرسوم در ورودی آپارتمان ها بپردازم بلکه می خواهم مدل های جدیدی از همین گروه را معرفی کنم که علاوه بر محیط بیرون در فضای داخل خانه نیز کاربرد دارند. شاید تا بحال اصطلاح پگ برد (Pegboard) را نشنیده باشید. پگ برد یک تخته چوبی با سوراخ های ریز روی سطحش است که برای آویزان کردن وسایل و نصب کاغذ با میخ و قلاب کاربرد دارد.

تابلوی اعلانات شیک مناسب فضای داخل خانه برای وصل کردن وسایل

پگ بردها عمدتا طرحی ساده و سر راستی دارند اما دیزاین آنها می تواند تنوع بسیار بالایی داشته باشد. این وسیله برای داخل خانه بسیار مناسب است و حتی در محیط های عمومی نیز قطعا کارایی بیشتری از تابلوی اعلانات معمولی خواهد داشت.

در شکل های زیر تعدادی از زیباترین و خلاقانه ترین مدل های تابلوی اعلانات شیک با طراحی جدید ملقب به پگ برد را جمع آوری نموده ام که در تمامی اتاق های منزلتان می توانید از آنها استفاده نموده و وسایل خود را سازمان دهی کنید.

راهروی ورودی خانه مسلما یکی از بهترین مکان ها برای نصب تخته های پگ برد است. از آنجایی که تعداد وسایل در این منطقه بسیار زیاد است هر لحظه امکان دارد تعداد زیاد وسایل همه چیز را بهم ریخته و نازیبا نشان دهد که قطعا برای مهمانان و حتی خود اعضای خانواده خوشایند نخواهد بود. راهرو در ابتدا ورود به خانه قرار گرفته و مرتب بودن وسایل آن در همان بدو ورود به همگی نشان می دهد که خانه داری منظم و با سلیقه در این خانه زندگی می نماید.

آشپزخانه مکان دیگری است که با این وسیله کارایی اش چندین برابر خواهد شد. نصب پگ برد در قسمت دیوار بین کابینت ها تا حد زیادی مشکل کمبود فضا برای قرار دادن وسایل دم دستی و کمبود فضای کانتر آشپزخانه را رفع می نماید. این کار شاید بنظر بسیاری غیر عادی باشد اما همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید نصب چنین تخته های در دیوار پشت ظرفشویی یا دیوار بین کابینت خیلی زیاد به سازمان دهی آشپزخانه یاری می نماید. کافی است وسایل پخت و پز مانند ماهی تابه، کف گیر، ست چاقوها و … را با چند میخ ساده به دیوار وصل کنید.

اتاق خواب مکان سومی است که بیشترین کارایی را برای نصب یک تابلوی اعلانات شیک با طرح مدرن دارد. برای اتاق خواب های کوچک که با مشکل کمبود فضا برای ذخیره سازی وسایل دم دستی و مهم روبرو هستید، نصب یک پگ برد به شیک ترین شکل ممکن وسایل لازم و ضروری تان را سامان دهی می نماید. از این تخته ها می گردد برای نصب وسایلی مانند ساعت، کتاب، گلدان وسایلی ساده مانند شارژر موبایل و تابلوی عکس و نقاشی نیز استفاده کرد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

گاراژ ، پارکینک و کارگاه مکان هایی هستند که تعداد ابزار آلات ریز و درست در آنها بسیار بسیار زیاد است. از آنجایی که در کف وسایل عظیم و سنگین قرار می گیرند جایی برای قرار دادن ابزار یا چیدن آنها روی میز کار باقی نمی ماند. مثلا در پارکینگ یا گاراژهای کوچک که جا فقط برای پارک یک اتومبیل وجود دارد تنها فضایی باقی مانده برای قرار دادن ابزار آلات فنی، روی دیوار است. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید پگبردها، خیلی زیبا و کاربردی این کار را برای شما انجام خواهند داد.

اما برای آنهایی که بدنبال طرح های متنوع تر هستند مدل های بسیار شیک و جالبی به بازار معرفی شده است. چنین مدل هایی برای نصب در اتاق نشیمن و اتاق خواب نیز بسیار مناسب هستند. مثلا مدل آورده شده در شکل اول طرحی رنگین کمانی دارد که برای دکوراسیون های تک رنگ و یکدست سفید اتاق خواب بسیار جذاب و جالب خواهد بود. از چنین طرح هایی هم می گردد بعنوان دکوری استفاده کرد هم بعنوان تابلو اعلانات شیک در خانه.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کانادا: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: اتاق
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12705

به "تابلوی اعلانات شیک مناسب فضای داخل خانه برای وصل کردن وسایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابلوی اعلانات شیک مناسب فضای داخل خانه برای وصل کردن وسایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید