تانک روس قید حضور در رشته هنرهای رزمی ترکیبی را زد

به گزارش راه ساری، تهران - خبرنگاران - کسب درآمد و پول هنگفت طی این سال ها بسیاری از ورزشکاران حرفه ای رشته های مختلف را به سمت هنرهای رزمی ترکیبی MMA کشانده اما عبدالرشید سعدالله یف هر چند صحبت هایی مبنی بر حضور او مطرح شده اما آزادکار نامدار روس دومین طلای المپیک را در سر می پروراند.

تانک روس قید حضور در رشته هنرهای رزمی ترکیبی را زد

به گزارش خبرنگاران، سعدالله یف آزادکار وزن 97 کیلوگرم روسیه گفت: در رقابت های قهرمانی اروپا در رومانی از آمادگی کامل برخوردار نبودم و پس از مسابقات دنیای مجارستان این اولین رقابتی بود که در آن به میدان رفتم.

وی ادامه داد: مدت ها از آسیب دیدگی زانو و چند مصدومیت دیگر رنج می بردم و به دلیل همین مصدومیت و روند درمانی در رومانی با آمادگی کامل به میدان نرفتم.

این کشتی گیر 23 ساله که یک مدال طلای المپیک و سه مدال طلا و یک نقره دنیا را در کارنامه دارد در خصوص برنامه های بعدی خود گفت: قصد دارم در صورت صلاحدید جامبولات تدیف سرمربی تیم در بازی های اروپایی در مینسک بلاروس و مسابقات قهرمانی دنیا و گزینشی المپیک در نورسلطان قزاقستان به میدان بروم.

سعداله یف در خصوص اینکه آیا میخواهد مانند بعضی کشتی گیران به سمت ورزش MMA برود گفت: در سال 2020 میلادی باید مدال طلای دوم المپیک را در توکیو بدست بیاورم و تمام برنامه های زندگی ام را برای آن گذاشته ام. خوشحالم که می بینم دوستانم در ورزش های رزمی در حال مبارزه هستند اما هیچ گاه نمی توانم ورزش زیبای کشتی را ترک کنم و به سمت این ورزش ها بروم. در زندگی همه چیز پول نیست و خانواده در اولویت است.

شاید یکی از علل مطرح شدن حضور این ورزشکار داغستانی و مسلمان روس به MMA گذشته از درآمد بالای آن، حضور پیروز حبیب نور ماگمدوف یکی از ورزشکاران مطرح MMA و همشهری سعدالله یف است.

ورزشی**1067**9118**

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2769

به "تانک روس قید حضور در رشته هنرهای رزمی ترکیبی را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تانک روس قید حضور در رشته هنرهای رزمی ترکیبی را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید