ترابیان: شخصیت تیم ایران در حریفان وحشت ایجاد می کرد، عقل سلیم حکم می کند همین کادرفنی در المپیک هم باشد

به گزارش راه ساری، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی معتقد است شخصیت تیم ایران در تیم های حریف در مسابقات قهرمانی آسیا، وحشت ایجاد می کرد.

ترابیان: شخصیت تیم ایران در حریفان وحشت ایجاد می کرد، عقل سلیم حکم می کند همین کادرفنی در المپیک هم باشد

عباس ترابیان درباره پیروزی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان مقابل عراق در فینال مسابقات قهرمانی آسیا، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: این مسابقه از دیدارهایی بود که در کنترل ایران بود و همه برنامه های عراق توسط کادر فنی تیم کشورمان آنالیز شده بود.

وی ادامه داد: اگر تیم ما در این بازی تنها دو گل به ثمر رساند، خواسته کادر فنی بود که بازیکنان بتوانند بازی را کنترل کنند. همین کنترل سبب شد که استرس بر بازیکنان عراق چیره شود و همه توان آنها در نیمه دوم تحلیل رفته بود. به همین خاطر عراق از شوت های از راه خیلی دور استفاده کرد. این تیم در زمانی که بازی را پنج نفره کرد هم با تدبیر کادر فنی، کاری از پیش نبرد.

ترابیان با اشاره به این نکته که تیم ایران زمان اندکی برای آماده کردن خود داشت، گفت: با این وجود، مقابل تیم هایی قرار داشتیم که اردوهای چند ماهه داشتند و کار خود را خیلی جدی دنبال می کردند. تایلند یکی از بهترین تیم های این دوره از مسابقات بود، عراق بازیکنان بزرگسال زیادی به این مسابقات آورده بود و به المپیک هم رسید. ژاپن هم تیم بسیار خوبی بود که با بدشانسی روبرو شد. تیم ایران اما با برنامه ریزی مدون و آنالیز خوب و بسیار فنی که برای تیم های مقابل خود داشت، تیم ها را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت. البته شخصیت تیمی ایران هم وحشتی در تیم های حریف می انداخت و برخی تیم ها مقابل ایران از قبل باخته بودند.

وی درباره حضور ایران در المپیک جوانان 2018 آرژانتین گفت: عقل سلیم حکم می کند همین کادر فنی که به قهرمانی آسیا رسید، مسئولیت تیم ایران در المپیک را هم به عهده بگیرد. البته باید با افراد دیگر در فدراسیون فوتبال به خصوص آقای کفاشیان در این مورد گفت وگو کنیم. اگر همه با این موضوع موافقت کردند، با توجه به اینکه این کادر فنی با فدراسیون فوتبال کار کرده اند و قرارداد دارند، کار تیم المپیک را هرچه سریع تر و بدون وقفه آغاز کنند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال پاداشی برای اعضای تیم زیر 20 سال در نظر گرفته است یا خیر، به خبرنگاران گفت: پاداش حق اعضای تیم است اما به تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال بستگی دارد. به این خاطر که ارزش کار بازیکنان از دست نرود و آنها بدانند فدراسیون فوتبال در قبال همه تلاش های آنها پاسخگو خواهد بود.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7909

به "ترابیان: شخصیت تیم ایران در حریفان وحشت ایجاد می کرد، عقل سلیم حکم می کند همین کادرفنی در المپیک هم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: شخصیت تیم ایران در حریفان وحشت ایجاد می کرد، عقل سلیم حکم می کند همین کادرفنی در المپیک هم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید