صعود ساحلی بازان ایران به جمع 8 تیم برتر

به گزارش راه ساری، خبرنگاران: تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران به جمع 8 تیم برتر دومین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه تایلند صعود کردند.

صعود ساحلی بازان ایران به جمع 8 تیم برتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله دوم و حذفی دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه امروز چهارشنبه در شهر سانخولا تایلند انجام شد و 2 کننده ایران با پیروزی بر حریفان خود به جمع 8 تیم برتر این رقابت ها صعود کردند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) در این مرحله پیروز به شکست 2 بر صفر ژاپن یک شد و راهی مرحله بعد شد تا در جمع 8 تیم برتر برای صعود تلاش کند. تیم والیبال ساحلی ژاپن یک از تیم های قدرتمند آسیا که چندین مقام قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا در پرونده کاری خود دارد و در تور جهانی نیز یکی از تیم های صاحب نام به حساب می آید.

تیم ملی والیبال ساحلی ب با ترکیب صابر هوشمند و عباس پورعسگری ایران نیز در این مرحله پیروز به شکست دو بر یک قطر یک و راهی مرحله بعد شد. قطر یک که از دو بازیکن برزیلی و آفریقایی بهره می برد، قهرمانی در بازی های آسیایی پوکت را در کارنامه دارد.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی با قزاقستان یک و دو دیدار می کنند که کار بسیار مسئله ای برای صعود خواهند داشت. این رقابت ها با حضور 35 تیم برگزار می شود و حمید موحدی هدایت تیم های ایران را بر عهده دارد.

این رقابت ها دارای امتیاز رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6685

به "صعود ساحلی بازان ایران به جمع 8 تیم برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود ساحلی بازان ایران به جمع 8 تیم برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید