ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی بجنورد تعیین شد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، صبح پنج شنبه جلسه انتخاب اعضاء هیئت رئیسه شورای اسلامی بجنورد برای سال دوم با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر در محل شورای اسلامی مرکز استان خراسان شمالی برگزار گردید که طی آن رئیس، نایب رئیس، خزانه دار، منشی اول و دوم و رئیس کمیسیون ها تعیین شدند.

ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی بجنورد تعیین شد

در این جلسه مهدی محمدی که تنها برای ریاست شورا اعلام آمادگی نموده بود، کاندید و با کسب هشت رای موافق مجددا به عنوان رئیس دور پنجم شورای اسلامی شهر بجنورد انتخاب شد.

همچنین در این جلسه با رای مخفی اعضاء جمشید گریوانی با کسب هفت رای موافق به عنوان نائب رئیس و سید احمد وکیلی نیز با کسب هفت رای موافق به عنوان خزانه دار این شورا برگزیده شدند.

لازم به ذکر است، مصطفی دلیریان به عنوان منشی اول و سیده زهرا هاشمی به عنوان منشی دوم هر یک با کسب 9 رای موافق انتخاب شدند.

برپایه این گزارش، ابراهیم امانی با کسب 9 رای به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، احمد وکیلی با کسب هشت رای به عنوان رئیس کمیسیون ورزش و جوانان، بهمن جباری با کسب 9 رای به عنوان رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه گذاری، جمشید گریوانی با کسب هفت رای به عنوان رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری و محسن موسوی با کسب 6 رای به عنوان رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی انتخاب شدند.

zeetova.ir: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 91

به "ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی بجنورد تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی بجنورد تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید