معرفی بهترین هتل های 4 ستاره آگرا در هند

به گزارش راه ساری، بهترین هتل های 4 ستاره آگرا

یکی از زیباترین و بهترین شهرهای مثلث طلایی هند آگرا در راجستان است. این شهر به دلیل دارا بودن جاذبه هایی با معروفیت جهانی همانند تاج محل هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. تعداد گردشگران هند در عید نوروز نیز بیشتر می گردد؛ چرا که با جشن ها و فستیوال های هند همزمان است. در این میان برای رزرو هتل می توانید به سراغ بهترین هتل های 4 ستاره آگرا بروید. مجله خبرنگاران بهترین هتل های 4 ستاره آگرا را به شما معرفی می کند. می توانید با خواندن این متن نه تنها با نام آن ها، بلکه با خصوصیات منحصر به فرد هر یک و رجحان یکی بر دیگر هتل ها آشنا شوید. بسیاری از بهترین هتل های 5 ستاره آگرا برای بیشتر گردشگران امکان دسترسی و رزرو اتاق را ندارند اما شرایط برای هتل های 4 ستاره بسیار متفاوت تر از هتل های 5 ستاره خواهد بود.

معرفی بهترین هتل های 4 ستاره آگرا در هند

هتل اوتکارش ویلاس | Utkarsh Villas

اگر به دنبال هتلی ارزان تر از هتل های 5 ستاره اما با همان امکانات هستید، به سراغ هتل اوتکارش ویلاس بروید. این هتل، از بهترین هتل های 4 ستاره آگرا بوده که موقعیت خوبی را در این شهر زیبای هندی برایتان فراهم می آورد. تاج محل، مهم ترین و معروف ترین جاذبه آگرای هند که تمام گردشگران برای دیدن آن ثانیه ها را می شمارند، در نزدیکی این هتل واقع شده است. تاج محل در دو کیلومتری آن است. هتل اوتکارش ویلاش در کنار جاده فتح آباد واقع شده است. در نتیجه دسترسی مهمانانش را به تاج محل و دیگر جاذبه های اطراف آگرا، به راحتی امکانپذیر می نماید.

قیمت های اتاق های این هتل بسیار متنوع بوده و در نتیجه به راحتی می توانید با توجه به بودجه سفر خود، اتاق مورد نظرتان را در هتل اوتکارش ویلاس پیدا کنید. فاصله هتل تا فرودگاه تنها 7 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن تنها 5 کیلومتر است. پس حتی اگر ترانسفر فرودگاهی ندارید نیز، می توانید به راحتی با کرایه ریکشاو و تاکسی خود را در مدتی کوتاه به هتل برسانید.

تمام اتاق های این هتل کفپوشی پارکت شده دارند و با مبلمان های کلاسیک طراحی شده اند. صبحانه ای ساده اما مغذی را می توانید در اینجا سفارش دهید. همچنین رستوران هتل با بوفه غذایی که دارد، بهترین غذاهای هندی و البته بین المللی را برایتان هر روزه آماده می نماید. در نتیجه پس از گشت و گذار در شهر برای شام می توانید به هتل بازگردید.

استخر هتل، فضایی بسیار خودمانی داشته که در حیاط پشتی هتل واقع شده است. شنا در استخر روباز هتل اوتکارش ویلاس را از دست ندهید. در اطراف هتل نیز رستوران های بسیار خوبی را پیدا خواهید نمود.

  • آدرس: Fatehabad Rd, Near TDI Mall, Tajganj, Agra, Uttar Pradesh 282001, India

هتل سان آگرا | Sun Hotel Agra

این هتل دارای 32 اتاق لوکس، رستورانی چند منظوره، سالن کنفرانس، کافه و فضای کافی برای پارکینگ است. هتل سان آگرا هتلی مناسب برای اقامت همراه با دوستان و خانواده تان است، زیرا تقریبا تمام امکانات مورد احتیاج شما را فراهم می نماید. همچنین قیمت های رزرو اتاق بسیار خوبی را به شما پیشنهاد می دهد. هتل خدمات بی نظیری را برای مهمانان ارائه می دهد، اتاق هایی با فضای داخلی فوق العاده جذاب که ظرافت خاصی در طراحی آن ها دیده می گردد.

کارکنان هتل تمام کوشش خود را برای قرار دریافت آن در میان بهترین هتل های 4 ستاره آگرا انجام می دهند. به همین دلیل هیچ موضوعی اقامت شما در این هتل را ناخوشایند نخواهد کرد. کیفیت غذا در رستوران این هتل نیز عالی، بهداشتی و خوشمزه است.

اگر بر روی میز و جایگاه های رستوران هتل در پشت بام بنشینید می توانید قلعه رد فورت را در روبروی خود ببینید. تنها کافیست تا سر خود را کمی بچرخانید تا گنبدها و مناره های سفید تاج محل را جلو دیدگان خود داشته باشید. هتل سان آگرا نه تنها بهترین قیمت ها را برای اقامت به شما پیشنهاد می دهد بلکه موقعیت عالی و امکانات و کارکنان مهربانش هر مهمانی را برای اقامت بیشتر ترغیب می نماید. اگر هتلی با استخر می خواهید به سراغ این هتل نیایید.

  • آدرس: Plot No. 4/305, Near, Police Chowki Rd, Baluganj, Rakabganj, Agra, Uttar Pradesh 282001, India

هتل هاوارد پلازا | Hotel Howard Plaza

این هتل تنها 1.5 کیلومتر از بنای یادبود افسانه ای یعنی تاج محل فاصله دارد. شما می توانید هنگامی که در اتاقتان ایستاده اید و یک فنجان قهوه می خورید، می توانید از دیدن نمای تاج محل در روبرویتان و پنجره اتاقتان لذت ببرید. هتل هاوارد پلازا از بهترین هتل های 4 ستاره آگرا بوده که دارای یک گالری روی پشت بام است و تمام مهمانان می توانند از یک سالن غذاخوری در کنارش لذت ببرند، غذا سفارش دهند و البته همچنان منظره تاج محل را در روبروی خود داشته باشند. طراحی فضای داخلی هتل عالی بوده و نشان دهنده معماری مغولی است.

هر اتاق این هتل دارای طراحی ظریف منحصر به خودش است که اقامتی فراموش نشدنی را برایتان به وجود می آورد. این هتل به راحتی می تواند، احتیاجهای تجاری و تفریحی افراد را برآورده سازد. هتل در فاصله 5 کیلومتری ایستگاه راه آهن و 5 کیلومتری فرودگاه خریا (kheria airport) قرار گرفته است.

  • آدرس: Fatehabad Rd, Near Taj View Chauraha, Bansal Nagar, Tajganj, Agra, Uttar Pradesh 282001, India

جدای از امکاناتی که در بالا بیان کردیم، استخر روباز و دیگر خدمات تفریحی این هتل که برای آرامش شما فراهم شده است، اقامت در هتل هاوارد پلازا را از یاد شما نخواهد برد.

هتل گرند امپریال آگرا | The Grand Imperial

مطمئن باشید که عنوان بهترین هتل های 4 ستاره آگرا برای این هتل مناسب است. با رزرو هتل در اینجا نه تنها از امکاناتی همانند استخر روباز، فضای سبزی برای پیاده روی با طراحی هایی عالی و البته به سبک هندی در انتظارتان است؛ بلکه تمام اتاق ها، همانند اتاق پادشاهان هندوستان طراحی شده اند. از تمام نقاشی ها و المان های هند قدیم در طراحی اتاق ها استفاده شده است. با اینکه اتاق ها برای اقامت شما بهترین امکانات و طراحی دارند اما به شما پیشنهاد می دهیم که حیاط و فواره زیبای آن را از دست ندهید. این هتل امکانات بسیاری را برای مهمانان فراهم کرده بود به همین دلیل از چهار ستاره به پنج ستاره ارتقا یافت. با این حال قیمت اتاق های آن همچنان می تواند بیشتر مسافران را راضی نگه دارد. در نتیجه در معرفی هتل های 4 ستاره بهتر دیدیم که شما را با این هتل چهار ستاره قدیمی آشنا نماییم.

  • آدرس: 32 / 107-A opposite DM Bungalow, Mahatma Gandhi Rd, Agra, Uttar Pradesh 282001, India

هتل اوریانت تاج آگرا | Orient Taj

تنها با قدم زدن در حیاط هتل اوریانت تاج آگرا تمام دغدغه ها و خستگی هایتان از تن شما خارج می گردد. می توانید تنی به آب بزنید یا در کنار استخر نشسته و دسری هندی سفارش دهید. این هتل از بهترین هتل های 4 ستاره آگرا بوده که واقع در شهر تاج است. مساحت کلی این هتل با 14 هکتار زمین فضایی خصوصی و راحت را برای اقامت شما فراهم کرده و کم از هتل های 5 ستاره ندارد. محوطه هتل با الهام از پیچیدگی های معماری مغولی و با تراسی پر از چمن های کاشته شده، فواره ها و مناظر باستانی است که شما را به دوران امپراطوری و شاهزادگان هندی منتها با امکانات مدرن باز می گرداند.

استخر و آب گرم هند، بهترین مکان برای برطرف خستگی های پس از گشت و گذار است. در رستوران ها و کافه هتل بهترین غذاهای بین المللی، هندی و مغولی را سفارش دهید. رستوران این هتل با طراحی داخلی به سبک مغولی یکی از بهترین پاتوق ها برای صرف غذا در راجستان هند است.

138 اتاق هتل با ظریف ترین عناصر طراحی داخلی اقامتی دلنشین را برایتان رقم خواهند زد. همچنین بهترین امکانات رفاهی را درون اتاق ها خواهید یافت. در نتیجه این امکانات برای صرف یک فنجان قهوه یا چای در ساعات انتهایی شبانه روز لازم نیست که به مهمانداران هتل رجوع کنید. تنها کافیست از کافی میکر یا چای ساز اتاقتان استفاده نمایید.

  • آدرس: Fatehabad Rd, Nai basti, Rakabganj, Agra, Uttar Pradesh 282004, India

هتل منسیق پالاس آگرا | Mansingh Palace, Agra

هتل مانسیق پالاس، از بهترین هتل های 4 ستاره آگرا بوده که امتیاز بسیار خوبی را در سایت های رزرو هتل همانند booking.com یا tripadvisor.com است. داشتن امکاناتی همانند باغی سر سبز، استخر شنایی سرپوشیده، باشگاه تناسب اندام، سونای بخار، جکوزی و بسیاری امکانات تفریحی و سرگرمی متعدد در این هتل انتظار شما را می کشد. می توانید به راحتی از اینترنت وای فای رایگان هتل بهره مند شوید یا برای خرید سوغاتی به فروشگاه هتل بروید. همچنین جاذبه هایی همچون تاج محل در نزدیکی این هتل واقع شده است. پس به راحتی می توانید به دیدن جاذبه های هند بروید.

  • آدرس: 8, Fatehabad Rd, Bansal Nagar, Tajganj, Agra, Uttar Pradesh 282001, India

آژانس خبرنگاران تور هند خود را با امکان اقامت در بهترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره آگرا، گوا، بمبئی، دهلی و جیپور برگزار می نماید. در صورتی که قصد سفر به هند دارید، می توانید یکی از بهترین تورهای هند را از خبرنگاران خریداری کنید. همچنین امکان رزرو اتاق به صورت آنلاین به وسیله سایت خبرنگاران یا اپلیکیشن خبرنگاران برای تمام افراد فراهم است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4197

به "معرفی بهترین هتل های 4 ستاره آگرا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های 4 ستاره آگرا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید