تقدیر از پیشکسوتان ورزش باعث ایجاد انگیزه جوانان می شود

به گزارش راه ساری، ابراهیم جوادی دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان و از پیشکسوتان این رشته به خبرنگاران گفت: طبیعتاً تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی که سالها عمر و زندگی خود را در راه ورزش گذاشتند تا افتخارات ملی برای ایران کسب کنند، می تواند تبعات مثبت فراوانی داشته باشد. این اقدام نه تنها باعث دلگرمی و شادابی پیشکسوتان می شود بلکه باعث خواهد شد جوانانی که تازه وارد ورزش قهرمانی شده اند با روحیه و انگیزه مضاعفی به تمرین و تلاش بپردازند.

تقدیر از پیشکسوتان ورزش باعث ایجاد انگیزه جوانان می شود

وی شرح داد: هر چه پیشکسوتان ورزش ما مورد حمایت و توجه قرار گیرند، جوانان بیشتری هم برای ادامه راه قهرمانی این بزرگان ترغیب می شوند. اگر هم این نسل قدیمی از قهرمانان به فراموشی سپرده شوند، جوانان هم رغبتی برای حضور مداوم و مستمر در ورزش نخواهند داشت.

پیشکسوت کشتی ایران ادامه داد: ما در سالهای قبل هم شاهد برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی بودیم و هم اکنون نیز بسیار خوشحالم که این موضوع توسط موزه ملی ورزش و شخص حسن رنگرز به عنوان مدیر این موزه در حال اجراست.

جوادی در سرانجام ادامه داد: البته مسائل پیشکسوتان و قهرمانان پیشین ملی منتهی به برگزاری چنین مراسم تجلیل و تقدیر نخواهد شد. بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان قدیمی با مسائل مختلف مالی روبرو هستند که امیدوارم این مساله مورد توجه متولیان ورزش قرار گیرد. البته وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تا حد توان در این خصوص تلاش می کنند اما هنوز به آن نقطه مطلوب نرسیده ایم که امیدوارم این مسائل نیز حل شود.

به گزارش خبرنگاران، مراسم آیین بزرگداشت فرهنگ پهلوانی و جهان پهلوان تختی با نام پهلوانی سرود روز سه شنبه گذشته در محل موزه ملی ورزش کمیته ملی المپیک برگزار گشت.در این مراسم که با حضور جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی برگزار گشت از محمدرضا طالقانی، محمدرضا یزدانی خرم و حمید سوریان تجلیل به عمل آمد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7860

به "تقدیر از پیشکسوتان ورزش باعث ایجاد انگیزه جوانان می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از پیشکسوتان ورزش باعث ایجاد انگیزه جوانان می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید