تمرینات اختصاصی مدافع پرسپولیس؛ محمد انصاری به فینال آسیا می رسد

به گزارش راه ساری، خبرگزاری خبرنگاران- محمد انصاری دوران درمان را به خوبی پشت سر می گذارد و پزشکان امیدوارند با نتیجه MRI زانو، این بازیکن هرچه سریع تر به تمرینات تاکتیکی پرسپولیس برگردد.

تمرینات اختصاصی مدافع پرسپولیس؛ محمد انصاری به فینال آسیا می رسد

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود محمد انصاری به زودی به تمرینات پرسپولیس اضافه گردد اما نکته عجیب در خصوص انصاری شرایط دریافتی اوست. بعد از سرانجام فصل نوزدهم، تمامی بازیکنان پرسپولیس و ورودی های جدید باشگاه چه در رده سنی بزرگسالان و چه امید و جوانان، حداقل یک قسط قرارداد خود را دریافت نموده اند اما محمد انصاری تا کنون هیچ دریافتی از باشگاه نداشته. دلیل این اتفاق خروج محمد انصاری از لیست پرسپولیس بود. او در لیست پرسپولیس حضور نداشت و طبیعتا پولی از باشگاه دریافت نمی کرد. با اینکه اطرافیان انصاری از دلخوری این بازیکن می گویند ولی او در این خصوص به باشگاه مراجعه ننموده است. آمادگی محمد انصاری برای بازگشت به میادین خبر خوبی برای سرخ ها است. حالا یحیی گل محمدی یک جانشین برای دو مدافع اصلی تیمش دارد و دست او برای فینال لیگ قهرمانان آسیا باز خواهد بود.

در روزهایی که پرسپولیسی ها غیبت یک مدافع میانی جایگزین را احساس می نمایند، محمد انصاری در حال کسب آمادگی خود برای بازگشت به زمین است. او که در تابستان با پارگی رباط صلیبی روبرو شد، در روزهای گذشته کار با توپ را هم شروع کرد و از ماه آینده در تمرینات گروهی نیز حضور خواهد یافت. با این حال باتوجه به این که انصاری برای دومین بار چنین مصدومیتی را تجربه می نماید، احتمالا کادرفنی قرمزها به توصیه کادرپزشکی با احتیاط بیشتری وی را در بازی های رسمی به کار خواهند گرفت تا مسئله ای برای این بازیکن به وجود نیاید.

انصاری در فصل جابجایی تا آستانه خروج از فهرست پرسپولیس هم پیش رفت اما در نهایت گل محمدی به ادامه همکاری با این بازیکن رضایت داد. او به همراه کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، بوژیدار رادوشوویچ، احمد نوراللهی و امید عالیشاه قدیمی ترین بازیکنان حاضر در اردوی سرخ ها محسوب می شوند.

محمد انصاری، مدافع تیم پرسپولیس که مدت زیادی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید، قرار است امروز از پای خود MRI بگیرد تا آخرین شرایط زانوی مصدومش تعیین گردد. شرایط انصاری برای بازگشت به تمرینات گروهی و مسابقات، تا روز چهارشنبه تعیین می گردد. یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس با توجه به شرایط این تیم امیدوار هستند این بازیکن هرچه زودتر شرایط حضور در مسابقات را پیدا کند تا یاری حال تیم باشد.

محمد انصاری، مدافع تیم پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط خود گفت: در این مدت، با تمرکز بالا روی بهبود مصدومیتم کار کردم که شکر خدا با زحمات کادر فنی و کادر پزشکی، شرایط خوبی دارم. مدتی است تمرینات اختصاصی را در دو نوبت هر روز انجام می دهم و عجله ای برای بازی ندارم تا بتوانم با آمادگی صد در صد بازگردم.

انصاری در خصوص بازی های لیگ بیستم در سه هفته اخیر گفت: لیگ سال جاری به خاطر شیوع کرونا، شرایط خاصی دارد و از الان زود است که در خصوص شرایط و آمادگی تیم ها صحبت کنیم. باید چند هفته بگذرد تا تیم ها شکل اصلی خود را پیدا نمایند.

انصاری در خصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا اضافه نمود: خدا را شکر در چند سال اخیر توانستیم در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم. پرسپولیس جزو بهترین تیم های آسیا و فینالیست شایسته ای برای این رقابت هاست.

مدافع سرخپوشان در سرانجام گفت: بیشتر از هر چیز، پرسپولیس احتیاج به آرامش دارد. از همه می خواهیم به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند و یاری نمایند تا بتوانیم دست پر از قطر بازگردیم.

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12900

به "تمرینات اختصاصی مدافع پرسپولیس؛ محمد انصاری به فینال آسیا می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات اختصاصی مدافع پرسپولیس؛ محمد انصاری به فینال آسیا می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید