سریال توهم فانتزی عربستانی ها ادامه دارد؛ نوبت به شرقی ها رسید

به گزارش راه ساری، تهران (پانا) - تیم های باشگاهی عربستان به هر نحو ممکن می خواهند در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 حضور داشته باشند، به همین دلیل از امروز پروژه سوم آنها برای فینالیست شدن شروع شده است.

سریال توهم فانتزی عربستانی ها ادامه دارد؛ نوبت به شرقی ها رسید

پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده است. امری که به رغم کوشش تیم حقوقی باشگاه النصر عربستان و طرفداران ایرانی این تیم، به قطعیت رسیده و کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اینکه شکایت النصر عربستان از پرسپولیس را رد کرد، حالا نام پرسپولیس در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما به عنوان قهرمان غرب آسیا و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا 2020 قرار داده شده است. صندلیی که به نظر می رسد عربستانی ها پس از قهرمانی در سال 2019 به هیچ عنوان علاقه ای به از دست رفتن آن ندارند و به هر نحو ممکن می خواهند در آن حضور داشته باشند.

سوء استفاده از کرونا

زمانی که شیوع کرونا ویروس در سطح قاره آسیا باعث شد تا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سرانجام هفته دوم مرحله گروهی به صورت موقت تعطیل گردد، رسانه های عربستانی اقدام به انتشار گزارش هایی کردند مبنی بر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا میخواهد فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا را نیمه تمام بگذارد و به همین علت الهلال عربستان که قهرمان سال 2019 شده، به علت نیمه تمام ماندن رقابت های فصل جاری، به عنوان نماینده آسیا در جام دنیای باشگاه ها 2021 حضور خواهد داشت.

این شایعه طی چند هفته ای در رسانه های عربستانی منتشر می شد تا اینکه مدیران AFC به صورت رسمی اظهار داشتند خبری از تعطیلی لیگ قهرمانان آسیا نیست و مسابقات از سر گرفته خواهد شد تا رویای حضور در جام باشگاه های دنیا بدون قهرمانی در آسیا برای عربستانی ها از بین برود.

شکست پشت شکست

جام دنیای باشگاه ها با از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، روزگار آنطور که باید و شاید به کام عربستانی ها نبود و یک به یک ناکامی برای تیم های باشگاهی این کشور و هزینه های نجومی آنها از راه می رسید. ابتدا نوبت به الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی رسید که به علت ابتلا 15 بازیکنش به کرونا ویروس از جدول مسابقات به رغم پافشاری که برای حضور و تعویق بازی ها داشتند، کنار گذاشته شوند تا قهرمان در همان مرحله گروهی تکلیفش معین گردد.

سپس در مرحله گروهی صندلی تیم ها باعث شد تا 3 تیم عربستانی که از گروه خود بالا آمده بودند یک به یک به هم برخورد نمایند تا رویای حضور دو تیم عربستانی در نیمه نهایی از بین برود و در نهایت این تیم النصر عربستان بود که با عبور از سد التعاون و الاهلی به نیمه نهایی رسید و رقیب پرسپولیس ایران شد.

پیش از ملاقات نیمه نهایی، همکاری همه جانبه عده ای در ایران با النصر باعث شد تا عیسی آل کثیر بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ قهرمانان محروم گردد اما این محرومیت هم کار آنها را آسان نکرد و النصر در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس باخت تا عربستانی ها نتوانند فینالیست لیگ قهرمانان 2020 شوند.

پس از سرانجام بازی، همان دوستان ایرانی باشگاه النصر که زمینه ساز محرومیت عیسی آل کثیر بودند، خدمت رسانی به این تیم را به اوج رساندند و آنها را تحریک به شکایت از پرسپولیس کردند اما این شکایت هم راه به جایی نبرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اظهار داشت پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا 2020 شده است.

پروژه خنده دار سوم از راه رسید

اما با ناکامی عربستانی ها در دو پروژه قبلی، آنها از امروز به صورت رسمی پروژه جدیدی را شروع نموده اند که عجیب و منحصر به فرد است.

طی ساعات گذشته رسانه های عربستانی با انتشار خبری عجیب و منحصر به فرد مدعی شده اند که با توجه به شرایط کرونایی قاره آسیا، این احتمال وجود دارد که تیم های شرقی برای از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نتوانند در قطر حضور پیدا نمایند و به همین علت ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بگیرد فینال این دوره از رقابت ها را بین پرسپولیس و الهلال عربستان قهرمان دوره گذشته برگزار کند.

تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11979

به "سریال توهم فانتزی عربستانی ها ادامه دارد؛ نوبت به شرقی ها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال توهم فانتزی عربستانی ها ادامه دارد؛ نوبت به شرقی ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید