توصیه های بهداشتی به دانش آموزان برای حضور در جلسه امتحانات

به گزارش راه ساری، رئیس سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اصول و پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای برگزاری حضوری امتحانات را خاطرنشان کرد.

توصیه های بهداشتی به دانش آموزان برای حضور در جلسه امتحانات

خسرو ساکی در گفت وگو با خبرنگاران، به اصول و پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: رعایت کلیه اصول و پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری امتحانات مورد تاکید است.

وی اضافه نمود: پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت خود و سایر همکلاسی ها در هنگام تردد به حوزه ها باید رعایت گردد و اولیای گرامی نیز به آنها نظارت بیشتری داشته باشند.

رئیس سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش توصیه هایی برای دانش آموزان داشت و گفت: از حضور زودهنگام در محل حوزه امتحانی و توقف در حوزه بعد از سرانجام امتحان خودداری گردد. در تمام مدت از ماسک و حتی المقدور از دستکش استفاده گردد و بهتر است ماسک و دستکش ذخیره همراه داشته باشید.

ساکی ادامه داد: از تجمع، دست دادن و صحبت مستقیم با همکلاسی ها در محیط حوزه و هنگام تردد در مسیرها خودداری کنید.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است ملزومات و مایحتاج خود نظیر نوشت افزار ذخیره (اتوماتیک و ...)، آب آشامیدنی، مواد خوراکی و ... را به صورت شخصی تهیه نموده و با خود به جلسه امتحان ببرید گفت: به هیچ عنوان از وسایل اشتراکی استفاده نکنید.

رئیس سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اضافه نمود: از دست زدن و نشستن بر روی جایگاه امتحانی دیگران خودداری کنید، به عبارتی دانش آموزان تنها و مستقیماً بر روی جایگاه که شماره داوطلبی دانش آموز روی آن نصب شده است، مستقر شوند.

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9464

به "توصیه های بهداشتی به دانش آموزان برای حضور در جلسه امتحانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های بهداشتی به دانش آموزان برای حضور در جلسه امتحانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید