توضیحات رئیس هیئت فوتبال استان مازندران درباره سهمیه لیگ یکی بابل

به گزارش راه ساری، غلامرضا بهروان، رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: وضعیت سهمیه لیگ یکی استان مازندران همچنان در بلاتکلیفی واقع شده است و مالک باشگاه خونه به خونه مُصر است که امتیاز این باشگاه را واگذار کند.

توضیحات رئیس هیئت فوتبال استان مازندران درباره سهمیه لیگ یکی بابل

غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره بحث فروش امتیاز باشگاه خونه به خونه گفت: این موضوع همچنان در همان وضعیت قبلی واقع شده است و مدیران باشگاه خونه به خونه در کوشش هستند تا موافقت اداره کل ورزش و جوانان ماندران را برای خروج امتیاز این باشگاه از استان مازندران بگیرند. فعلاً مالک باشگاه خونه به خونه تأکید دارد که باشگاه را فروخته و مُصر بر خروج تیم از استان است. باید ببینیم در چند روز آینده چه خواهد شد.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد قرار است امتیاز یک باشگاه لیگ دسته اولی جدید برای شهر بابل خریداری گردد، گفت: بله چند نفر از آقایان آمدند و در این مورد صحبت کردند، اما هنوز خرید امتیاز باشگاه به صورت رسمی به ما اعلام نشده است. اگر اتفاقی بیفتد باید به صورت رسمی به ما اعلام نمایند و ما هم در حد توان مان سعی می کنیم به آنها یاری کنیم، اما همان طور که گفتم فعلاً به صورت رسمی اتفاقی نیفتاده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3633

به "توضیحات رئیس هیئت فوتبال استان مازندران درباره سهمیه لیگ یکی بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات رئیس هیئت فوتبال استان مازندران درباره سهمیه لیگ یکی بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید