تکذیب ماجرای خانمی که یک میلیارد از پول تبلیغات محیطی برده بود

به گزارش راه ساری، رد و بدل شدن چنین مبلغی را تکذیب می کنم و اصلاً چنین مبلغی بابت داوری پرداخت نشده است. من حتی سهم خودم را به عنوان سر داور دریافت نکردم، در حالی که بیش از 9 ماه داوری این پرونده طول کشید.

تکذیب ماجرای خانمی که یک میلیارد از پول تبلیغات محیطی برده بود

کل رقم داوری ایران نوین 150 میلیون بوده

به دنبال انتشار مصاحبه صادق درودگر رئیس کمته بازاریابی سازمان لیگ ،صفی الله فغان پور مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره این مصاحبه داده است.جالب ترین بحثی که درودگر مطرح نموده بود مربوط به خانمی است که گفته شده در زمان تصدی محمد رضا ساکت عضو کمیته بازاریابی بوده و گفته می گردد یک میلیارد تومان از پول تبلیغات محیطی را بابت داوری گرفته و از فدراسیون رفته است.درودگر درباره این خانم گفته بود: رقمی که اعلام کردید، این میزان نیست اما داوری اصولی دارد که وقتی داور معین می گردد، پولی هم بابت داوری پرداخت می نمایند و رویه آن قانونی و قضایی است. این خانم را به عنوان کارشناس آورده اند و به عنوان کارشناس هم پول گرفته است. من در پرونده دیگری کارشناس بودم، اما یک ریال هم نخواستم، چون این کارشناسی را وظیفه خودم می دانستم.

خانمی در زمان محمدرضا ساکت عضو کمیته بازاریابی بوده و گفته می گردد یک میلیارد تومان از پول تبلیغات محیطی را بابت داوری گرفته و از فدراسیون رفته است. آیا این پول را به فدراسیون باز می گرداند یا نه؟البته درودگر اعلام نموده پول های رد و بدل شده این میزان نبوده و قانونی هم بوده است.

برای مجموع رقمی که اختلاف بین فدراسیون فوتبال و کانون ایران نوین بود، 46 میلیارد تومان حکم صادر شد. بر اساس قانون، آیین نامه و مقرراتی که مصوب رئیس قوه قضاییه است، در مراجع داوریِ در حال انجام، حق الزحمه داوری 2.5 درصد از اختلاف طرفین می گردد. در این پرونده حق داوری یک میلیارد و 150 میلیون تومان می شد و من به عنوان سر داور این اختلافات بین فدراسیون فوتبال و کانون ایران نوین بودم. با این حال کل مبلغی که از فدراسیون فوتبال برای داوری این پرونده دریافت شد، 150 میلیون تومان بود. باقی مبلغی که سهم فدراسیون فوتبال بود، داوران جهت یاری به فدراسیون فوتبال و یاری به فوتبال کشور این باقی مبلغ را هبه کردند. در صورت جلسه ای هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم.من رد و بدل شدن چنین مبلغی (یک میلیارد تومان) را تکذیب می کنم و اصلاً چنین مبلغی بابت داوری پرداخت نشده است. من حتی سهم خودم را به عنوان سر داور دریافت نکردم، در حالی که بیش از 9 ماه داوری این پرونده طول کشیده بود. با این حال کسی (خانمی که پس از این ماجرا فدراسیون فوتبال را ترک کرد) را به عنوان دبیر داوری انتخاب کردیم و او شاید بیش از هزار صفحه نوشت، تحقیقات داشتیم و به عنوان دبیر تمام این مطالب را جمع آوری و مکتوب کرد. من از سهم خودم گذشتم و مبلغ را به دبیر داوری دادم، چون مبلغ خاصی برای دبیر داوری در نظر گرفته نشده بود. به همین دلیل به عنوان سر داور آنچه سهم من در نظر گرفته شده بود را به دبیر دادم. پس موضوع خانمی که می گویند میلیاردی پول گرفته و رفته است، کذب است و صحت ندارد. همچنین زمان داوری آقای ساکت در کمیته بازاریابی سازمان لیگ نبود و آقای امیر عابدینی مسئولیت داشت.

بعد از جایگزینی عابدینی به جای ساکت در کمیته بازاریابی سازمان لیگ، ساکت عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال شد و آن خانم هم همراه با ساکت از بازاریابی سازمان لیگ به بازاریابی فدراسیون فوتبال رفت. آن خانم هم پس از داوری پرونده کانون ایران نوین و معین نشدن مبلغ داوری، فدراسیون فوتبال را ترک کرد.

بله، آن خانم در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بود اما آن داوری ارتباطی به این کمیته نداشت. آن خانم هم خارج از ساعت اداری به جلسات داوری می آمدند. هزینه ای هم که به او پرداخت شد، به عنوان دبیری جلسه داوری بود.

اگر پول داوری این پرونده مسئله ای نداشته چرا این خانم فدراسیون فوتبال را پس از این ماجرا بی سر و صدا ترک نموده است.

اتفاقاً فدراسیون بارها از ایشان خواست که ادامه همکاری دهد اما خودش نخواست. کارمندان فدراسیون فوتبال چون قراردادی هستند، در انتها قرارداد یا خودشان می توانند قطع همکاری نمایند یا فدراسیون می تواند عذر آنها را بخواهد.

آیا رفتن آن خانم از فدراسیون فوتبال ارتباطی به ورود نهادهای نظارتی داشته ؟

این مساله را نمی دانم. فقط آن چیزی که در خصوص داوری واقعیت موضوع بود را مطرح کردم.

3-670

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2505

به "تکذیب ماجرای خانمی که یک میلیارد از پول تبلیغات محیطی برده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب ماجرای خانمی که یک میلیارد از پول تبلیغات محیطی برده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید