تیم ملی کاراته فردا راهی شیلی می گردد، شروع مسابقات از روز آدینه

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات لیگ جهانی سری A با حضور 466 کاراته کا از 65 کشور آدینه 20 دیماه به میزبانی شیلی در سانتیاگو شروع می گردد. این دوره از مسابقات اولین سری از رقابتهای هفت گانه کسب امتیاز ورودی المپیک است و بدون شک اهمیت ویژه ای برای مدعیان بالانشین رنکینگ جهانی دارد.

تیم ملی کاراته فردا راهی شیلی می گردد، شروع مسابقات از روز آدینه

تیم ملی کاراته ایران برای حضور در این رقابتها ساعت 30/ 11‬ صبح فردا راهی دوحه شده و سپس به آمستردام و از آنجا راهی سانتیاگو خواهد شد. ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، صالح اباذری، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، فاطمه صادقی و شاهین جعفری کاراته کاهای ایرانی حاضر در این مسابقات می باشند.

براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری آدینه 20 دیماه در روز نخست این مسابقات رقابتهای کاتای انفرادی مردان و کومیته تیمی زنان، مبارزات اوزان 50، 55 و 61 کیلوگرم بخش زنان، اوزان 84- و 84+ کیلوگرم مردان از مقدماتی تا نهایی، شنبه 21 دیماه کاتای انفرادی زنان، کاتای تیمی مردان، مبارزات اوزان 60-، 67 و 75- کیلوگرم مردان، 68- و 68+ کیلوگرم زنان و یکشنبه 22 دیماه نیز مبارزات رده بندی و فینال کلیه اوزان مردان و زنان و کاتاها برگزار می گردد.

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی کاراته که از چهارشنبه گذشته در آموزشگاه ملی المپیک شروع شده، عصر امروز به خاتمه می رسد.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7458

به "تیم ملی کاراته فردا راهی شیلی می گردد، شروع مسابقات از روز آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی کاراته فردا راهی شیلی می گردد، شروع مسابقات از روز آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید