جدایی بردیف از تراکتور برای پیوستن به روسیه

به گزارش راه ساری، سرمربی تراکتور از درخواست جدایی اش از این تیم برای بازگشت به فوتبال روسیه اطلاع داد.

جدایی بردیف از تراکتور برای پیوستن به روسیه

قربان بردیف بعد از بازی محبت آمیز با العداله عربستان در جمع اعضای تیم، گفت: طی روز های اخیر موضوع بازگشت من به فوتبال روسیه مطرح شده و با پیگیری های طرف مقابل، مذاکرات جدی تر شده و به همین دلیل امروز درخواست جدایی ام از تراکتور را به مدیریت باشگاه ارایه دادم.

وی با بیان اینکه موضوع پول در انتخاب تیم نو، مطرح نیست، تاکید نمود: جدایی از تراکتور صرفاً جبراً و بنا به احتیاج فوتبال روسیه به من رخ داده است و برحسب وظیفه اخلاقی باید به این کشور بازگردم. سپاسگزارم از آقای زنوزی که پیشنهاد حضور در تراکتور را به من داد و در این مدت به خوبی علاوه بر حمایت، تمامی امکانات و شرایط لازم را فراهم کردند.

وی در ادامه افزود: حضورم در تراکتور باعث شد که اعضای تیم، طرفداران و ملّت ایران را بهتر بشناسم. اکنون رابطه محبت آمیز و صمیمی با همه شما دارم که دستیابی به این رابطه آسان نبود و انتها آن نیز آسان نخواهد بود.

بردیف در انتها گفت: امیدوارم هیات مدیره و مدیریت باشگاه شرایط من را درک نمایند و بعلاوه امید آن را دارم که در آینده نیز بتوانم به باشگاه تراکتور یاری کنم.

مهدی کیانی، کاپیتان تراکتور نیز پس از انتها این اظهارات، خطاب به قربان بردیف، گفت: فارغ از تصمیم مدیریت باشگاه در قبال درخواست جدایی شما، به نمایندگی از بازیکنان از شما و همکاران تان تشکر می کنم. زحمات زیادی برای تراکتور و ما بازیکنان کشیده اید و روز های خوبی را با شما داشته ایم.

شایان ذکر است، اردوی تراکتور در آنتالیای ترکیه که از 20 آبان شروع شده است، امروز -دوم آذرماه- به انتها رسید و اعضای تیم فردا به ایران برمی گردند.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14692

به "جدایی بردیف از تراکتور برای پیوستن به روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی بردیف از تراکتور برای پیوستن به روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید