حسن زاده: به دنبال پیروزی مقابل فیلیپین هستیم، منتظر بازگشت ارسلان کاظمی خواهیم بود

به گزارش راه ساری، بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: در بازی با فیلیپین می توان با اجرای دستورات کادر فنی به فکر پیروزی باشیم.

حسن زاده: به دنبال پیروزی مقابل فیلیپین هستیم، منتظر بازگشت ارسلان کاظمی خواهیم بود

به گزارش خبرنگاران، محمد حسن زاده، فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 چین گفت: هر 2 بازی ما مقابل استرالیا و فیلیپین از نظر فنی بسیار سنگین است ولی ما تمرین با نشاطی را در این چند روز پشت سر گذاشتیم تا مقابل حریفان خود، حداقل بسکتبال با کیفیتی را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ما مقابل استرالیا، کوشش خود را خواهیم کرد و در پی ارائه یک بسکتبال خوب هستیم ولی برد و باخت آن تعیین نیست. در بازی با فیلیپین اما می توان با اجرای دستورات کادر فنی به فکر پیروزی باشیم.

حسن زاده در مورد عدم دعوت ارسلان کاظمی به اردوی تیم ملی گفت: ارسلان بازیکن خوبی است و شکی در آن نیست. بازیکنان در حال کوشش هستند تا جای خالی او را پر نمایند. من دلیل دعوت شدن او را نمی دانم ولی منتظر بازگشت او به تیم ملی هستیم. یخچالی: شرایط سختی داریم، مقابل استرالیا از پیش باخته نیستیم

او در مورد برگزاری اردوی تیم ملی در جریان لیگ توضیح داد: این موضوع به نفع ماست چون دیگر درگیر بدنسازی نیستیم و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. علاوه بر این، اردوی کوتاه مدت باعث شده تا ذهن بازیکنان خسته و درگیر نباشد.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 779

به "حسن زاده: به دنبال پیروزی مقابل فیلیپین هستیم، منتظر بازگشت ارسلان کاظمی خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: به دنبال پیروزی مقابل فیلیپین هستیم، منتظر بازگشت ارسلان کاظمی خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید