حمایت کیم کارداشیان از کانیه وست ، ورود رپر نامدار به عرصه رقابت با ترامپ و بایدن

به گزارش راه ساری، کانیه وست، خواننده و رپر 43 آمریکایی همزمان با روز استقلال ایالات متحده اعلام نمود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا با دانلد ترامپ و جو بایدن رقابت می نماید.

حمایت کیم کارداشیان از کانیه وست ، ورود رپر نامدار به عرصه رقابت با ترامپ و بایدن

به گزارش خبرنگاران از گاردین، وست در روز چهارم ژوییه در حساب کاربری خود در توییتر از ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری اطلاع داد و به نظر می رسد با توجه به میلیاردر بودن همسرش کیم کارداشیان، از نظر اقتصادی برای هزینه های تبلیغاتی مشکل نداشته باشد. نکته عجیب و جالب اینکه او در انتخابات 2016 از طرفداران جدی ترامپ بود و بارها با شعار تبلیغاتی رئیس جمهوری فعلی آمریکا عکس گرفته و در همایش های انتخاباتی شرکت نموده بود.

او در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما امروز باید وعده آمریکا را با اعتماد به پروردگار، یکی کردن دیدگاه ها و ساختن آینده مان درک کنیم. من برای ریاست جمهوری ایالات متحده رقابت می کنم. وست بیش از 29 میلیون نفر فقط در توییتر دنبال کننده دارد و پست انتخاباتی او در کمتر از چهار ساعت حدود 550 هزار بار لایک خورده و 300 هزار بار ریتوییت شده است. انتظار می رود این آمار در ساعت های آینده به شکل سرسام آور بالا برود.

کیم کارداشیان با داشتن نزدیک به 66 میلیون دنبال کننده در پاسخ به توییت همسر خود یک پرچم آمریکا گذاشت تا به نوعی موافقت و همراهی اش را با وست به شکل رسمی نشان داده باشد. هر چند در فاصله کمتر از چهار ماه تا سوم نوامبر و برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بعضی معتقدند اقدام وست در ورود به رقابت انتخاباتی بیشتر شبیه دروغ آوریل است تا هدیه مربوط به روز استقلال. شعار انتخاباتی او هم چشم انداز2020 است.

ضمن اینکه معلوم نیست نام کانیه وست در برگه های انتخابات 2020 کنار ترامپ و بایدن نوشته شده است یا نه. بسیاری از ایالت های آمریکا هنوز فرصت ورود و حضور نامزدهای مستقل را به رقابت انتخابات ریاست جمهوری نوامبر اعلام ننموده اند. پس از آنکه یک تاجر و شومن تلویزیونی به نام ترامپ سال 2016 وارد کاخ سفید شد، شاید ایده تبدیل شدن کیم کارداشیان به بانوی اول آمریکا در کمتر از یک سال آینده در سرنوشت آمریکایی ها نوشته شده باشد.

اندکی پس از انتشار توییت وست، یکی از عظیم ترین و جنجالی ترین میلیاردرهای آمریکا یعنی ایلان ماسک حمایت کامل خود را از نامزدی او در انتخابات 2020 اظهار داشت. به این ترتیب، می توان ترکیب وست-ماسک را یک بلیت برنده در انتخابات دانست؛ زوجی که نشان داده اند در رقم زدن امور پیش بینی نشده بسیار توانمندند. وست و کارداشیان سال 2018 به کاخ سفید رفتند و درباره طرح اصلاح در زندان های آمریکا با ترامپ مصاحبه کردند.

وست در همان ملاقات در پاسخ به خبرنگاران درباره احتمال ریاست جمهوری خودش گفته بود: فقط بعد از سال 2024. بیایید از آینده نهراسیم و آنچه ما داریم، فقط امروز است. هر چند اشاره به سال 2024 هم نشان می داد او سودای ریاست جمهوری در سر دارد و حالا به نظر می رسد چهار سال زودتر برای رسیدن به آن اسب خود را زین نموده است. ترامپ هم در همان ملاقات ایده رئیس جمهوری شدن وست را ستوده و آن را فوق العاده دانسته بود.

اظهار نظر هفته گذشته وست درباره افتخار کردن به داشتن همسری زیبا و میلیاردر با انتقادهای گسترده روبرو شد. هر چند بسیاری از مردم آمریکا شجاعت او را در انتشار ترانه ای درباره نژادپرستی و مذهب ستودند. در سال های 1992 و 2000 دو نامزد مستقل به نام های راس پروت و رالف نیدر برای ورود به کاخ سفید کوشیده و با کسب 19 و سه درصد آرا شکست خورده بودند. هر چند ورود نیدر به بهای ناکامی ال گور تمام شد.

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10412

به "حمایت کیم کارداشیان از کانیه وست ، ورود رپر نامدار به عرصه رقابت با ترامپ و بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کیم کارداشیان از کانیه وست ، ورود رپر نامدار به عرصه رقابت با ترامپ و بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید