خانه مسافرهای غیرمجاز در مهاباد پلمپ شدند

به گزارش راه ساری، سرپرست اداره میراث فرهنگی مهاباد گفت: چهار واحد خانه مسافر غیرمجاز که بدون رعایت ضوابط لازم در این شهرستان اقدام به اسکان گردشگران و مسافران می کردند پلمپ شدند.

خانه مسافرهای غیرمجاز در مهاباد پلمپ شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، غلامرضا عبده با اعلام این خبر گفت: از مدتی قبل با توجه به ورود میهمانان و گردشگران تابستانی به این شهرستان بعضی افراد سودجو بدون اخذ مجوز و نظارت های لازم از این اداره و دیگر ارگان های مربوطه، اقدام به پذیرش مسافر در این اماکن می کردند.

او اضافه نمود: با همکاری نیروی انتظامی چهار واحد از خانه مسافرهای غیرمجاز شناسایی و با دستور دادستانی پلمب شد و کوشش ها برای شناسایی واحدهای متخلف در این زمینه ادامه دارد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد از مسافران و گردشگران خواست در صورت اقامت در این شهرستان در هتل ها و مهمان پذیرهای دارای مجوز اسکان پیدا نمایند.

شهرستان مهاباد با پنج هتل، سه مهمان پذیر، یک هتل آپارتمان و سه اقامتگاه بوم گردی که مجموعاً 417 تخت اقامتی دارند،پذیرای گردشگران هستند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5223

به "خانه مسافرهای غیرمجاز در مهاباد پلمپ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه مسافرهای غیرمجاز در مهاباد پلمپ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید