خبرنگاران انتشار دنباله رمان گرگ و میش پس از 12 سال

به گزارش راه ساری، تهران- خبرنگاران- خورشید نیمه شب جدیدترین کتاب از سری رمان های فانتزی- تخیلی گرگ و میش، پس از 12 سال انتظار خاتمه منتشر شد.

خبرنگاران انتشار دنباله رمان گرگ و میش پس از 12 سال

به گزارش روزنامه گاردین، با گذشت 12 سال از زمانی که استفانی میر رمان نویس 46 ساله آمریکایی انتشار کتاب جدید از مجموعه گرگ و میش را تا مدت نامعلوم متوقف کرد، این کتاب پایان دیروز منتشر شد و در همین مدت کوتاه فروش خوبی داشت.

این کتابخورشید نیمه شب (Midnight Sun) نام دارد و برخلاف دیگر کتاب های سری گرگ و میش که از زبان بلا سوان روایت می شدند، این بار داستان را از زاویه دید ادوارد کالن خون آشام بازگو می نماید.

خورشید نیمه شب اول قرار بود در سال 2008 منتشر گردد اما پس از آن که نسخه آنلاین آن به صورت غیرقانونی بر روی اینترنت نهاده شد، برنامه ها برای انتشار آن لغو شد. میر انتشار این نسخه را نقض حقوق خود به عنوان یک نویسنده و یک انسان دانست و دست از تکمیل آن برداشت.

این کتاب به فاصله کوتاهی از انتشار به یکی از پرفروش ترین های آمازون در انگلیس تبدیل شده و در آمریکا هم با اقبال خوانندگان روبرو شده است.

خورشید نیمه شب 15 سال پس از انتشار اولین رمان از مجموعه گرگ و میش به بازار می آید. این مجموعه پرطرفدار که به ترتیب از چهار رمان به نام های گرگ و میش، ماه نو، خسوف و سپیده دم تشکیل شده است، مخاطب را به سفر در دنیای پیچیده خون آشامان و گرگینه ها دعوت می نماید. اقتباس سینمایی این مجموعه از رمان های تخیلی با بازی رابرت پتینسون و کریستین استوارت نیز با اقبال گسترده مخاطبان در دنیا روبرو شد.

مجموعه رمانهای گرگ و میش را فرشید قهرمانی و مهدی امینی به فارسی ترجمه نموده اند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کانادا: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10983

به "خبرنگاران انتشار دنباله رمان گرگ و میش پس از 12 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتشار دنباله رمان گرگ و میش پس از 12 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید