خلیل زاده: نامداری بددهنی نکند

به گزارش راه ساری، اگر شما جای من بودید و در آن صحنه مهاجم حریف توپ را تبدیل به گل می کرد، آیا به داور اعتراض نمی کردید. بعد می گویند فلان تیم حکومتی است، اگر ما حکومتی بودیم، فقط با 30 درصد دریافتی بازی نمی کردیم.

خلیل زاده: نامداری بددهنی نکند

شما بودید به داور اعتراض نمی کردید؟

شجاع خلیل زاده پس از پیروزی 2 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت و درگیرانه 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم. دست همه طرفداران که در این هوای سرد به استادیوم آمدند درد نکند. امیدوارم پیروزی های مان ادامه داشته باشد و بتوانیم قهرمان شویم.

وی درباره درگیری خود با وحید نامداری، بازیکن استقلال خوزستان، گفت: من اگر قرار بود بچه دار شوم الان بچه ام هم سن او بود. اصلاً صحبتی با او نکردم و اگر هم بددهنی نموده باشد، قطعاً جواب آن را خواهد شنید. اگر می خواهد چیزی نشنود سعی کند بددهنی نکند. این بازیکن همه بازیکنان ما را بی دلیل می زد به یاری داور می گویم پای من را زده، اما او می گوید من ندیدم. دقیقاً مثل همان صحنه ای که بازیکن حریف صد در صد روی من خطا نموده اما داور به من کارت می دهد.

مدافع تیم پرسپولیس ادامه داد: بعد هم می گویند داور اشتباه نموده است، مگر می گردد در همه بازی ها داور اشتباه کند. لب من خون آمده داور به من می خندد. امروز داور پنالتی صد در صد ما روی علی علیپور را نگرفت، آن از بازی با فولاد این هم از این بازی. الان داور به من کارت داده اگر من بازی هفته بعد هم کارت بگیرم و محروم شوم چه کسی جواب خواهد داد. یک سوال اگر شما جای من بودید و در آن صحنه مهاجم حریف توپ را تبدیل به گل می کرد، آیا به داور اعتراض نمی کردید. بعد می گویند فلان تیم حکومتی است، اگر ما حکومتی بودیم، فقط با 30 درصد دریافتی بازی نمی کردیم و به عشق طرفداران نمی دویدیم.

خلیل زاده در واکنش به این پرسش که بعضی از طرفداران سایر تیم های لیگ فزونی همچنان پرچم ژاپن را به استادیوم می آورند، گفت: فکر کنم آنها ژاپن را دوست دارند. بهتر است به این کشور سفر نمایند تا حداقل فینال آسیا را ببینند.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1380

به "خلیل زاده: نامداری بددهنی نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: نامداری بددهنی نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید