خواهر رهبر کره شمالی چقدر قدرت دارد؟ ، کیم یوجونگ جایگزین کیم جونگ اون می گردد؟

به گزارش راه ساری، الکساندر ماتسگورا سفیر روسیه در پیونگ یانگ طی گفت وگویی با روزنامه نگاران که به وسیله اینترنت انجام گرفت اظهار داشت، خواهر رهبر کره شمالی در حزب کارگر کره از صندلی بالایی برخوردار است، اما این بدان معنا نیست که جانشین برادرش خواهد شد.

خواهر رهبر کره شمالی چقدر قدرت دارد؟ ، کیم یوجونگ جایگزین کیم جونگ اون می گردد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از اعتمادآنلاین، کره شمالی از آن دست کشورهایی است که تحولات درون ساختار سیاسی این کشور از چشم جهان پنهان است. اما در روزهای گذشته و با شایعات گسترده ای که درباره کره شمالی و سلامت جسمانی کیم جونگ اون گفته می گردد، این کنجکاوی وجود دارد که آیا خواهر رهبر کره شمالی می تواند جانشین او گردد؟

سفیر روسیه در پیونگ یانگ صندلی کیم یو جونگ خواهر رهبر این کشور را در ساختار سیاسی، و آینده او را در هرم قدرت و تصمیم گیری این کشور تشریح کرد.

الکساندر ماتسگورا سفیر روسیه در پیونگ یانگ طی گفت وگویی با روزنامه نگاران که به وسیله اینترنت انجام گرفت گفت، خواهر رهبر کره شمالی در حزب کارگر کره از صندلی بالایی برخوردار است، اما این بدان معنا نیست که جانشین برادرش خواهد شد.

او ادامه داد: بی تردید نایب رئیسی اول کمیته مرکزی حزب کارگر که اکنون بر عهده کیم یو جونگ است صندلی رفیعی محسوب می گردد و سال های سال بود که هیچ شخصیتی لقب فرد شماره 2 را در کره شمالی از آن خود ننموده بود.

او در عین حال راجع به شایعاتی که در خصوص جانشینی رهبر کره شمالی بر سر زبان ها افتاده گفت: تصور می کنم پرداختن به این مساله بی پایه و اساس است.

سفیر روسیه در کره شمالی تاکید نمود: کیم یو جونگ در حال حاضر تجربه خوبی در زمینه سیاست خارجی پیدا نموده و برای در دست دریافت صندلی های عالیرتبه آماده است.

این در حالی است که وزیر دفاع کره جنوبی چندی پیش در نشست پرسش و پاسخ با کمیسیون دفاعی کشورش از خواهر کیم جونگ اون به عنوان شخصیت شماره 2 کره شمالی یاد نموده بود.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10388

به "خواهر رهبر کره شمالی چقدر قدرت دارد؟ ، کیم یوجونگ جایگزین کیم جونگ اون می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهر رهبر کره شمالی چقدر قدرت دارد؟ ، کیم یوجونگ جایگزین کیم جونگ اون می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید