دبیر: پهلوانان عظیم و نامی در عرصه کشتی خراسان حضور داشتند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که برای سفری دو روزه به مشهد رفته است، در اولین جلسه کاری خود صبح امروز با حضور در شورای شهر مشهد با رئیس و اعضای این شورا ملاقات و گفت و گو کرد و گزارشی از شرایط کشتی کشور را به آنها ارائه داد.

دبیر: پهلوانان عظیم و نامی در عرصه کشتی خراسان حضور داشتند

وی در این ملاقات با تأکید بر اینکه کشتی هویت ملی کشورمان است و پهلوانان عظیم و نامی نیز در خراسان حضور داشته اند توضیح داد: هر چه بیشتر به این رشته توجه گردد، به فرهنگ و تاریخ و هویت این ملت و کشور توجه شده و کشتی را باید خارج از ورزش دید و در واقع کشتی جزئی از ایران محسوب می گردد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به کشتی گیران خراسان در دهه 70 گفت: شهر مشهد در گذشته قهرمانان بسیار عظیمی همچون برادران خادم به جهان معرفی نموده و پهلوانان این خطه مانند مصطفی طوسی، ابوالقاسم سخدری، احمد وفادار و یعقوبعلی شورورزی نیز جز پهلوانان نامی ایران محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه سابقه حضور در شورای شهر را دارد و می داند که این نهاد به چه میزان می تواند در یاری به رشته کشتی مؤثر باشد گفت: قطعاً دست شورای شهر برای حمایت و دادن امکانات به کشتی باز است و شما دوستان می توانید با یاری به کشتی مشهد بار دیگر کشتی این شهر را به روزهای اوج خود برسانید.

اعضای شورای شهر مشهد نیز در این نشست قول حمایت و همکاری با هیأت کشتی استان خراسان رضوی را دادند.

در این ملاقات جمعی از پیشکسوتان کشتی و مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی استان خرسان رضوی نیز حضور داشتند.

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13552

به "دبیر: پهلوانان عظیم و نامی در عرصه کشتی خراسان حضور داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: پهلوانان عظیم و نامی در عرصه کشتی خراسان حضور داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید