در رابطه با خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام بیشتر بدانید

به گزارش راه ساری، اینستاگرام امروز به یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرف دار تبدیل شده است که افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا در این شبکه اجتماعی فعالیت می نمایند. قابلیت استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های بسیار مناسب و پرطرف دار این برنامه می باشد که افراد زیادی از آن استفاده می نمایند. ما در ادامه در رابطه با خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام و همچنین راه های بالاتر بردن بازدید استوری برای شما صحبت نموده ایم.

در رابطه با خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام بیشتر بدانید

امروز و در حال حاضر، روزانه بیشتر از دویست میلیون نفر از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند که فعالیت خود را در قالب استوری در این شبکه اجتماعی پخش می کنند. استوری اینستاگرام قابلیتی است که این شبکه اجتماعی برای نمایش تصاویر و انواع مختلف ویدیو های کاربران به طور پی در پی و با زمان محدود استفاده می گردد. در سال دو هزار و شانزده وقتی که اینستاگرام برای اولین بار آغاز به کار کرد، این ویژگی سنی استوری اینستاگرام توسط افراد مختلف دیده شد و افراد بسیار زیادی خواستار و علاقمند استفاده از این قابلیت بودند. در همان اوایل کار روزانه بیشتر از صد میلیون نفر از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می کردند. آمار های بسیار زیادی نشان می دهند که حدود سی درصد از مردمی که در اینستاگرام فعالیت می کنند پس از دیدن یک محصول و یا خدمت در استوری اینستاگرام بیشتر به سمت خرید و یا استفاده از آن خدمت جذب می شوند. همچنین علاوه بر این یک سوم از استوری هایی که بازدید بسیار زیادی دارند توسط کسب و کار هایی که می خواهند در این زمینه از استوری استفاده کنند تا فروش محصولات خود را بیشتر کنند استفاده شده است. یعنی بهترین راه برای کسب درآمد از برنامه اینستاگرام استفاده از استوری می باشد و یکی از راه های بالاتر بردن میزان سود دهی از استوری خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام می باشد که می تواند به شما در این زمینه یاری بسیار زیادی کنند.

خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام

ویژگی های استوری اینستاگرام

استوری این ویژگی را دارد که در شکل های مختلفی و با استفاده از فیلتر های گوناگون و تنوع های بسیار بالایی قابلیت اشتراک گذاری را دارد و شما می توانید با استفاده از این فیلتر ها و قابلیت ها استوری خود را جذاب تر کنید و باعث بالاتر رفتن میزان بازدید آن شوید. به همین دلیل استوری می تواند یکی از روش های بسیار راحت و ارزان افزایش کسب و کار و یا جذب فالوور باشد. به همین دلیل افزایش بازدید اینستاگرام و خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام برای شما که می خواهید کسب و کار خودتان را بیشتر کنید و دنبال جذب فالوور هستید بسیار مهم می باشد. استوری اینستاگرام روشی بسیار فوق العاده و قدرتمند برای جذب افراد برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی می باشد و می تواند به برندسازی شخصیت بپردازد. همچنین به دلیل این که استوری اینستاگرام طرف داران بسیاری دارد و بسیاری از افراد دنبال خرید ویو استوری اینستاگرام هستند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، این اپلیکیشن هر روز امکانات بیشتر و بسیار جذاب تری را برای کاربران خودش ارائه می دهد و این جذاب تر شدن قابلیت های استوری اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فالوور های بیشتری جذب نمایید و بهتر کسب و کار خودتان را توسعه دهید و از این راه به موفقیت های گوناگونی دست پیدا کنید.

خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام به صورت واقعی

بیشتر پیچ هایی که قصد این را دارند که کسب و کار خود را به وسیله پیج خودشان معرفی کنند و می خواهند که از راه اینستاگرام به تبلیغ بپردازند از ابزار استوری اینستاگرام در طول روز چندین بار بهره می گیرند. یکی از روش های موفقیت در بالاتر بردن فالوور و جذب بازدید استوری اینستاگرام داشتن یک پروفایل فعال می باشد. ارسال منظم پست ها گذاشتن منظم استوری های جذاب و مناسب می تواند میزان بازدید شما را بالاتر ببرد همچنین شما می توانید با استفاده از خرید ویو استوری اینستاگرام میزان دیده شدن استوری های خود را بالاتر ببرید و از این راه منافع بسیار زیادی کسب نمایید. شما می توانید به راحتی اقدام به خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام در سایت های گوناگون نمایید. این سایت ها به شما این امکان را می دهد تا شما بتوانید بازدید واقعی اینستاگرام را خریداری نمایید تا بتوانید کسب و کار خود و استوری های خود را سریع تر و راحت تر گسترش دهید و باعث می گردد که شما بیشتر دیده شوید و به اهداف خود سریع تر نزدیک شوید. همچنین فعال بودن و گذاشتن چندین استوری و پست پست در بیست و چهار ساعت باعث می گردد که بازدید شما بیشتر گردد و همچنین شما با خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام می توانید استوری خود را بیشتر در سرچ داخل اینستاگرام ظاهر کنید و همچنین باعث می گردد که استوری شما وارد اکسپلور اینستاگرام گردد و این موضوع می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام به صورت واقعی

حضور در اکسپلور اینستاگرام با خرید ویو بازدید اینستاگرام

شما اگر جزو آن دسته افرادی باشید که از زمان آغاز کار اینستاگرام پیچ تأسیس شد و قصد این را داشتید که پیچ خود را بسیار گسترش دهید و در سطح ایرانی و یا دنیای آن آرام به نمایش بگذارید بعید می باشد که آرزوی دیدن پست های خود را در اکسپلور اینستاگرام نداشته باشید. فرقی نمی کند کدام پست و یا استوری شما در اکسپلورر دیده گردد اگر شما بتوانید به اکسپلور اینستا دست پیدا کنید این اتفاق می تواند نوید سوددهی ها و اتفاقات بسیار بالاتر و بهتری را به شما بدهد. به تازگی استوری های خود را نیز در اکسپلورر نمایش می دهد و شما می توانید با استفاده از خرید ویو استوری اینستاگرام علاوه بر پست ها استوری های خود را نیز در اینستاگرام و اکسپلور آن به نمایش بگذارید و این موضوع می تواند به عنوان یک پتانسیل بسیار عظیم برای انواع مختلف کسب و کارها مناسب باشد.

نحوه خرید ویدئو بازدید اینستاگرام

پیشتر نیز گفتیم که خرید ویو و بازدید اینستاگرام و یا پست های اینستاگرام به شما یاری می کند که شما بتوانید سریع تر پیج خود را بالا بیاورید و در سطح پیچ های اول قرار دهید. توجه نمایید ویو هایی که شما خریداری می کنید از نظر اینستاگرام کاملاً واقعی می باشند و این واقعی بودن باعث می گردد که پست های شما با سرعت بیشتر و سریع تری در سطح دنیا انتقال پیدا کند و این انتقال پست ها باعث دیده شدن شما و همچنین معروف شدن شما می گردد. شما می توانید به راحتی اقدام به خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام نمایید به این صورت که شما وارد سایت های فروشنده می شوید و بعد از این که اطلاعات خودتان را وارد کرده اید و سفارش خود را ثبت کرده اید پس از تایید اطلاعات و سفارش شما ویدیو های خریداری شده استوری اینستاگرام سریعاً به استوری شما اضافه می گردد و باعث می شوند که میزان بازدید استوری شما بیشتر گردد و شما شانس بیشتری برای قرار دریافت در اکسپلور اینستا و بیشتر دیده شدن داشته باشید.

نحوه خرید ویدئو بازدید اینستاگرام

اهمیت ویو استوری در اینستاگرام

اگر شما می خواهید که نظر کاربران مختلفی که در اینستاگرام فعالیت می کنند را به پست ها و فعالیت پیج خودتان جلب نمایید، خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام می تواند یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای شما باشد. هر چقدر که ویدئوی استوری های شما بالاتر رود و بیو پیج شما بیشتر گردد، شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارید و این کار می تواند سود های بسیار کلانی را برای شما به ارمغان بیاورد. شما با این کار دیگران و افرادی که در این اینستاگرام وجود دارند را مشتاق می کنید که به دیدن پست ها و استوری های شما بپردازد و می تواند به اهداف خودتان که دید شدن بیشتر در اینستاگرام می باشد برسید. همچنین خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام تنها راه بالاتر بردن بازدید اینستاگرام نیست و شما می توانید با استفاده از روش های دیگری که ما در ادامه آنالیز آن ها خواهیم پرداخت نیز بازدید استوری های خود را بالاتر ببرید و به همراه خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام یک ترکیب جادویی و بسیار مؤثر برای بالاتر بردن میزان دیده شدن پیج خود بسازید.

استفاده از هشتگ در استوری

یکی از راه های مکمل خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام برای بالاتر بردن میزان بازدید استوری اینستاگرام استفاده از هشتگ می باشد. توجه نمایید که بسیاری از کاربران در اینستاگرام به صورت هدفمند جستجو می کنند و تنها هشتگ ها را دنبال می کند. هشتگ ها باعث می شوند که مطالب مرتبطی که کاربر به دنبال آنان است در یک صفحه جمع شوند و این کار باعث دسته بندی مطالب خواسته شده کاربر می گردد. هنگامی که شما یک هشتگ را در اینستاگرام جست و جو می کنید مطالب و استوری ها و پست هایی که آن هشتگ در زیر آن ها آمده است و یا در آن ها تگ شده است برای شما نمایش داده می گردد و شما می توانید آن ها را ببینید. شما حتماً باید سعی نمایید که از هشتگ های ترند در شبکه های اجتماعی استفاده نمایید. ترند ها موضوعاتی هستند که به یک باره و ناگهانی در فضای مجازی معروف می شوند و افراد بسیار زیادی برای مدت متفاوتی برای مثال یک روز یک هفته و یا یک ماه به فراوری این هشتگ ها می پردازند و باعث می شوند که تعداد پست های مربوط به این هشتگ ها بیشتر گردد. شما می توانید با استفاده از خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام همچنین استفاده از هشتگ های مرتبط با موضوعات روز میزان بازدید از استوری خود را تا حد بسیار بالایی بیشتر کنید. اما شما بد سعی نمایید که در استفاده از هشتگ ها به هیچ اما زیاده روی نکنید، اصلاً از هشتگ های غیرمرتبط در پست های و استوری های خودتان استفاده نکنید، حتماً در انتخاب هشتگ و حساسیت مناسبی را به خرج دهید، اگر از هشتگ های چند کلمه استفاده می کنید حتماً میان هر کلمه آندرلاین قرار دهید، اگر شما دارای پیج فروشگاهی و یا تجاری می باشید حتماً در هشتگ نام شهر خود را ذکر کنید همچنین هشتگ هایی که رقبای شما نیز می زنند می تواند مناسب باشد.

استفاده از هشتگ در استوری

در زمان مناسبی استوری بگذارید

یکی دیگر از مکمل های خرید ویو استوری اینستاگرام ولی برای بالاتر بردن میزان بازدید استوری اینستاگرام فراوری محتوا در زمان مناسب می باشد. شما باید با توجه به مخاطبین تان سعی نمایید که استوری ها را در زمان مناسبی انتشار دهید. برای مثال اگر مخاطبین شما قشر کارمند جامعه را تشکیل می دهد سعی کنید استوری های خود از پنج عصر به بعد انتشار دهید و اگر مشتریان شما نوجوانان و جوانان هستند آخر شب می تواند زمان مناسبی برای انتشار استوری های شما باشد. اگر شما استوری را در زمان مناسبی انتشار دهید و در خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام مبادرت به خرج دهید می توانید نتایج خارق العاده و شگفت انگیزی را مشاهده نمایید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالبی که استوری اینستاگرام دارد این است که شما می توانید لایو زنده خود را در این استوری قرار دهید که برای بینندگان و مخاطبین شما بسیار جذاب می باشد و شما می توانید از لایو ها که یک راه بسیار عالی برای ارتباط برقراری ارتباط با فالوور های شما می باشد استفاده نمایید تا بتوانید ارتباط بیشتری با مخاطبین خودتان برقرار نمایید.

افزودن استیکر ها و انیمیشن ها به استوری

یکی دیگر از راه های افزایش ویو، خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام به اضافه استفاده از استیکر ها و انیمیشن ها می باشد. پیشتر ما برای شما گفتیم که اینستاگرام سعی می کند که هر روز قابلیت های جدیدی از استوری را در اختیار شما بگذرد و می کوشد که با جذاب کردن محیط استوری کاربران زیادی را به مشاهده استوری ها سوق دهد که می تواند برای کاربرانی که در حال استفاده از این قابلیت هستند و می خواهند که محتوا و یا محصول را از این روش به فروش برسانند بسیار مناسب باشد. استفاده از استیکر ها و شکلک های متحرک و یا گیف ها این امکان را به شما می دهد و شما می توانید تا درصد بسیار بالایی محتوا هایی که فراوری می کنید را جذاب کنید و افراد بسیار بیشتری را به سمت بازدید استوری خودتان جذب کنید. این محتوا ها بسیار سرگرم کننده هستند و می توانند استوری شما را تا حد بسیار زیادی جذاب کنند. همچنین انیمیشن ها به صورت ذهنی کاربران شما را ایجاب می کند که استوری های بعدی شما را نیز دنبال کنند و این موضوع می تواند یک راه پیش ساخته ای را برای شما فراوری نماید تا شما بتوانید راحت تر راستا پیشرفت خودتان را طی نمایید. همچنین اینستاگرام قابلیت استفاده از طرح های گرافیکی بسیار زیبا و همچنین فیلتر های مناسبی را برای شما به وجود آورده است تا بتوانید با توجه به شرایط مناسب از فیلتر ها مناسبی بهره ببرید تا بتوانید روان شناسی گرافیکی را پیاده نمایید و با استفاده از این روش تأثیرات بسیار زیادی روی فالوور های خودتان بگذارید و همچنین باعث جذب آن ها برای دنبال کردن پیج شما و از استوری های دیگر خودتان شوید.

افزودن استیکر ها و انیمیشن ها به استوری

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12192

به "در رابطه با خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام بیشتر بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در رابطه با خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام بیشتر بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید