دسته بازی نو هوآوی کنترل تلویزیون شما نیز خواهد بود!

به گزارش راه ساری، شرکت هوآوی اخیرا محصولات متنوعی از جمله لپ تاپ های Matebook، تبلت های MatePad و تلویزیون های Vision Smart را ارائه نموده است. اخیرا نیز این شرکت یک دسته بازی هوشمند به نام Beitong ارائه نموده است.

دسته بازی نو هوآوی کنترل تلویزیون شما نیز خواهد بود!

به گزارش خبرنگاران، دسته بازی بی سیم هوشمند Beitong به عنوان یک وسیله جانبی برای تلویزیون های هوشمند Huawei Vision طراحی شده است. با توجه به بی سیم بودن این محصول، دیگر نگران قطع شدن کابل ها و یا بیرون کشیدن تصادفی کابل از پورت کنسول نخواهیم بود. یکی دیگر از مزایای این کنترلر بی سیم، انعطاف پذیری آن است. در این حالت گیمر ها بدون این که احتیاج باشد در فاصله خاصی از کنسول قرار بگیرند و یا در کاناپه محصور شوند، بدون نگرانی از گره خورن کابل ها به راحتی تغییر مکان دهند.

با این حال، یکی از اشکالات بسیاری از کنترلر های بی سیم، تأخیر بالای آن ها می باشد. هوآوی با ارائه سخت افزار بهبودیافته ای که می تواند تا 8 میلی ثانیه تأخیر بسیار کمی ارائه دهد، این مشکل را رفع نموده است. این امر با استفاده از مودم بی سیم نو Beitong امکان پذیر شده است. این مودم با استفاده از وایفای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث 5.0 این مشکل را رفع نموده است. در صورت شلوغ شدن یکی از این دو اتصال، اطلاعات کنترل ها در سریع ترین خط پخش خواهند شد.

دسته نو هوآوی، از برنامه Huawei Smart Life موجود در گالری برنامه Huawei پشتیبانی می نماید. در این اپلیکیشن امکان تنظیم لرزش و حساسیت کنترلر وجود دارد. بعلاوه در هنگامی که بازی نمی کنید، می توانید از این کنترلر به عنوان کنترل تلویزیون نیز استفاده نمایید. کنترلر بازی هوشمند Beitong هوآوی اکنون در چین در دسترس است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14478

به "دسته بازی نو هوآوی کنترل تلویزیون شما نیز خواهد بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته بازی نو هوآوی کنترل تلویزیون شما نیز خواهد بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید