دیاباته و میلیچ دنبال مجوز خروج از کشور

به گزارش راه ساری، دو بازیکن استقلال به دنبال مجوز خروج از کشور هستند تا به تمرین تیم هایشان اضافه شوند.

دیاباته و میلیچ دنبال مجوز خروج از کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش 3، میلیچ و دیاباته 2 بازیکن استقلال هستند که با تعطیل شدن بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورشان سفر کردند و در این مدت شایعات زیادی در خصوص فسخ قرارداد آنها با آبی ها مطرح شده است.

میلیچ و دیاباته چند ماهی بود که حقوق خود را دریافت ننموده بودند و به همین دلیل از همان ابتدا خیلی ها اینطور برآورد نموده بودند که رفتن آنها برگشتی نخواهد داشت و این دو بازیکن هرگز به ایران برنخواهند گشت.

اما حدود سه هفته پیش بود که پیش بینی ها درست از آب درآمد چراکه وکلای این دو بازیکن نامه ای به باشگاه زدند که اگر بازیکنان شان تا تاریخ تعیین پول خود را دریافت نکنند اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد به وسیله فیفا خواهند کرد.

با این حال بعد از تهدید میلیچ و دیاباته احمد سعادتمند که به تازگی سکان مدیریتی استقلال را در دست گرفته است بخشی از پول آنها را واریز کرد و هر دو راضی شده اند به فعالیت خود در این باشگاه ادامه بدهند.

میلیچ و دیاباته در حال حاضر هر دو در حال دریافت مجوز خروج از کشورهایشان هستند تا بتوانند در زودترین زمان ممکن است به ایران برگردند؛ طبق قوانین کشورهای اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا هر فردی که بخواهد از یک کشور خارج گردد باید دلیل منطقی و موجه داشته باشد و دو بازیکن خارجی استقلال هم برای بازگشت به ایران باید این مجوز را داشته باشند.

با بازگشت دیاباته و میلیچ به ایران می توان به احمد سعادتمند در آغاز کارش نمره قبولی داد چراکه او توانسته مهمترین دغدغه طرفداران استقلال رفع کند و دو بازیکن کلیدی و هم این تیم را در جمع آبی پوشان حفظ کند.

  • فیلم | حمله دروازه بان استقلال به پرسپولیس | برای آنها یک جام بخرند

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9394

به "دیاباته و میلیچ دنبال مجوز خروج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته و میلیچ دنبال مجوز خروج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید