دیدنی های سورینام یک کشور کوچک با نقاط گردشگری مجذوب کننده

به گزارش راه ساری، جمهوری سورینام از کوچک ترین کشورهایی است که در آمریکای جنوبی واقع شده است این جمهوری از نواحی اطرافی خود با مرزهای دیگری نیز ارتباط دارد که موجب اهمیت آن شده است و ارزش جغرافیایی این منطقه را بیشتر کرده است از مهم ترین بخش های اطراف این جمهوری می توان به گویان فرانسه، شنال، برزیل و اقیانوس اطلس اشاره نمود مرزهای مشترک این منطقه ها موجب شده است تا ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته باشند و از این رو می توان به اهمیت آن پی برد. این جمهوری از پیشینه تاریخی بالایی نیز برخوردار است پیش از سه هزار سال قبل از میلاد مسیح در این منطقه قوم هایی ساکن بوده اند این افراد بومیان آمریکایی بوده اند و اغلب از قبیله های کاریب و آراواک بوده اند در طول سال ها این جمهوری حوادث مختلفی را پشت سر گذاشته است و امروزه نیز یکی از جمهوری های مستقل در این کشور است و به یکی از مکان های دیدنی آمریکا تبدیل شده است. ما نیز در این بخش اشاراتی به پیشینه تاریخی این جمهوری خواهیم داشت و شما را با دیدنی های سورینام بیشتر آشنا می کنیم.

دیدنی های سورینام یک کشور کوچک با نقاط گردشگری مجذوب کننده

درباره دیدنی های سورینام چه می دانید؟

این جمهوری از پیشینه تاریخی غنی برخوردار است بنابراین پیش از هر چیز بهتر است تا اشاره ای به قدمت تاریخی آن داشته باشیم و رویدادهای مهم تاریخی آن را مورد بررسی قرار دهیم در قرن 17 میلادی طبق تلاش های متعدد از سوی انگلیس و هلند این جمهوری به عنوان یکی از مستعمره های هلند در آمد با توجه به اینکه در هلند سیستم برده داری باب بود ظلم های زیادی در حق این مردمان روا شد. با راه اندازی سیستم کارگر برده ای بدرفتاری های زیادی صورت گرفت که در نتیجه آن در سال 1863 نظام برده دارید در این کشور بداشته شد این کشور در سال 1954 صاحب دولت گشته و از این پس توانست استقلال خود را به دست بیاورد.

این جمهوری دارای زیبایی های بسیار زیادی است و امروزه نیز با وجود جاذبه هایی که دارد یکی از مقاصد گردشگری در این کشور و می توان گفت یکی از مکان های دیدنی آمریکای جنوبی است که مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی دارد و مورد توجه عده ای زیاد از مخاطبان است. شما نیز در ادامه این بخش می توانید با جاذبه های مهمی از این جمهوری آشنا شوید همچنین در ادامه متوجه می شوید که کدام یک از مکان های دیدنی آمریکای جنوبی مجذوب کننده هستند.

ذخایر طبیعی گالیبی:

گالیبی در بخش شرقی این جمهوری واقع شده است و با وجود ذخایر طبیعی متعددی که دارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است رودخانه ها و ذخایر طبیعی بخش مهمی از زیبایی های این منطقه را به خود اختصاص می دهند. چشم اندازهای گالیبی بسیار زیبا و دیدنی ست یکی از زیبایی های این منطقه وجود گونه های متعدد از لاک پشت های دریایی است لاک پشت هایی که دارای جثه بسیار بزرگی هستند و در زمان تخم گذاری این زیستگاه مکان بسیار مناسبی برای آن ها می باشد. شما گردشگران قبل از ورود به این منطقه باید مجوز ورود داشته باشید و باید از تورهای گردشگری برای سفرهای خود استفاده کنید. این مکان مقصد بسیار مناسبی برای ماجراجویان است و این منطقه جوز قایق رانی نیز دارد که یکی از امکانات تفریحی مجذوب کننده را برای گردشگران فراهم می کند.

قلعه زیلاندیا:

این قلعه در شمار جاذبه های تاریخی و دیدنی های قدیمی سورینام واقع شده است قلعه ای با قدمت تاریخی بسیار بالا که متعلق به قرن 18 است طراحی عجیب و شگفت انگیز این قلعه موجب برجستگی آن شده است این قلعه طراحی همچون ستاره دارد و دارای بخش های مختلفی همچون رستوران می باشد. بخش هایی از این موزه و قلعه مورد بازسازی و بازسازی واقع شده اند این جاذبه تاریخی برای خیلی از گردشگران دارای مجذوب کنندهیت است. موزه ای که در بخش تاریخی فرهنگی این قلعه واقع شده است نیز دارای زیبایی های زیادی است و ویژه ماجراجویان می باشد.

مسجد پاراماریبو:

این مسجد نیز یکی دیگر از دیدنی های سورینام است بنایی با معماری زیبا و شگفتی های گوناگون این مسجد یک اثر خارق العاده است هنر در باغ از امتیازاتی است که در این بنا به کار رفته است و موجب مجذوب کنندهیت بیشتر آن شده است. این بنا به وسیله حصارهایی پوشانده شده است این حصار نماد اسلامی هستند و زبرگ ترین مجموعه تاریخی در این منطقه محسوب می شوند جالب است بدانید این مسجد از بزرگ ترین مجموعه های تاریخی کارائیب است و بخش مهمی از این جمهوری را تشکیل می دهد این مسجد در واقع از سال 1984 مورد استفاده بوده است و امروزه نیز یکی از مهم ترین و جاذبه های اصلی این جمهوری است.

بیگی پان:

بیگی پان نیز یکی دیگر از جاذبه های زیبا در این منطقه است که در واقع یکی از دریاچه های بزرگ است این منطقه دارای مجموعه ای جنگلی است جنگل های مانگرو و باغ های آن از مهم ترین زیبایی های این منطقه هستند. در این منطقه می توانید گونه های متعدی از پرندگان و جانوران را مشاهده کنید بیش از 100 گونه پرندگان در این مجموعه سکونت دارند که شامل پرندگان مهاجر هستند از مهم ترین گونه های آن نیز می توان به لک لک های گرمسیری قرمز اشاره کرد.

سورینام جمهوری قدیمی و تاریخی در آمریکای جنوبی است منطقه ای پر جاذبه با جاذبه های تاریخی و طبیعی مختلف که امروزه یکی از مقاصد گردشگری در این منطقه است و دارای زیبایی های بسیار زیادی می باشد.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14633

به "دیدنی های سورینام یک کشور کوچک با نقاط گردشگری مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های سورینام یک کشور کوچک با نقاط گردشگری مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید