راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

به گزارش راه ساری، با 700 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ برای پاسخ به این سوال و دست یابی به لیست خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان باید گفت که تا چند سال پیش قیمت های خودرو با منطقی درست و مطابق با دیگر بازارهای کشور، بالا و پایین می شد. اما با افزایش تعرفه واردات خودرو و بعد بالا رفتن افسار گسیخته قیمت دلار، قیمت خودرو سیر صعودی کنترل ناپذیری به خود گرفته که توقف و نظم دادن به آن تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد.

راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

در این روزهای پر التهاب بازار اگر کسی بخواهد با هر مبلغی اقدام به خرید خودرو کند، بعید به نظر می رسد که بتواند خودروی مورد نظرش را خریداری کند. تا سال 98 با مبلغی حدود 300 تا 500 میلیون تومان هم خودروی صفر در سبد انتخابی اش بود و هم خودروهای کارنموده خارجی. اما حالا با مبلغی بیشتر از این هم به جز خودروهای چینی، خودروهای کارنموده چند سال قبل از برندهای خوبی مانند کیا، هیوندای، تویوتا و گاهی مدل های قدیمی بنز و ب ام و و شاید تعداد بسیار اندکی خودروی صفر را می توان خریداری کرد.

در راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان سعی می کنیم به معرفی تعدادی از خودروهای مناسب در این بازه قیمتی که ارزش خرید دارند، بپردازیم. البته که باید دید با شرایط بازار ملتهب خودرو، تا زمان انتشار این مطلب، قیمت ها به همین منوال خواهند بود یا خیر!

راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

در این ردیف قیمتی طبعا منتظر خودروهای صفر و متفاوت هستیم. ولی حقیقت چیزی فرای انتظار ماست. در این روزها این سؤال پیش می آید که واقعا با 600 میلیون چه خودرویی می گردد خرید؟

اگر قطعا تصمیم به خرید خودرویی صفر و با آپشن های گوناگون گرفته اید، انتخاب های شما نسبتاً محدود هستند. اما اگر به دنبال خودرویی آسیایی یا اروپایی با کیفیت اما کارنموده باشید، شاید تعداد گزینه ها بیشتر باشد. در میان خودروهای آسیایی شرکت های معروف کیا، هیوندای و مزدا چند نمونه مربوط به سال های قبل را می توان یافت که اگر نسخه تمیز آن را پیدا کنید تا سال ها برایتان کار خواهد نمود. البته شاید بتوان نمونه هایی از مرسدس بنز و بی ام دبلیو هم پیدا کرد که با توجه به هزینه نگهداری بسیار بالای این خودروها، پیشنهاد خرید آن ها را نمی دهیم.

مردم ما علاقه خاصی به خودروهای آسیایی دارند. کیفیت خوب ساخت، قطعات و استهلاک کم این خودروها در کنار قیمت نسبتاً خوبشان، تمام آن چه که خریدار ایرانی می خواهد را در اختیار او می گذارد. در ادامه این راهنما خواهیم دید که برای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان باید به چه گزینه هایی در بازار فکر کنیم که چند سال از سال ساخت شان گذشته باشد، اما همچنان ارزش خرید بیشتری دارند.

1 - مزدا 3 مدل 1398

مزدا 3 خودروی محبوبی در میان مردم ماست. از همان اولین نسخه مزدا 3 تا کنون، همیشه این خودرو بازار خرید و فروش خوب و پر رونقی داشته است.

طراحی ظاهری نسبتاً ساده اما زیبای مزدا 3، در نسل های جدید این خودرو، بهتر شده و مزدا سعی نموده که ضعف های قدیمی آن را نیز برطرف کند. نسل چهارم مزدا 3 با فیس لیفت جدید با آپشن هایی نظیر کروز کنترل، سیستم ترمز و پایداری متنوع، شش کیسه هوا، گرمکن صندلی، کامپیوتر سفری، حسگر باران و بسیاری امکانات ریز و درشت دیگر، تبدیل به خودرویی کامل برای استفاده خانواده ها شده است. در مطلب مقایسه مزدا 3 با خودروهای هم رده به این خودرو را با رقبایش در بازاز مقایسه نموده ایم.

مزدا 3 موتور و شتاب خوبی داردو انتخاب خوبی برای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان است. از نقاط ضعف این خودرو که کماکان برطرف نشده است، می توان به ارتفاع کم آن از سطح زمین، سیستم فنربندی نسبتاً ضعیف و بالا بودن هزینهٔ نگهداری آن اشاره نمود. پیشنهاد می کنیم برای خرید مزدا 3 به آگهی های خبرنگاران مراجعه کنید تا از قیمت های به روز آن آگاه شوید.

2 - هیوندای سانتافه ix45 مدل 2014

هیوندای سانتافه یکی از محبوب ترین و جذاب ترین خودروهایی است که در چند سال اخیر وارد کشورمان شده است. مدل ix45 سانتافه یکی از پرفروش ترین مدل ها در بازار خودروی ایران بوده است. صرف نظر از طراحی زیبا و اروپایی سانتافه، این خودرو با آپشن ها و امکانات فنی بی نظیرش توانست تا این حد پیروز عمل کند و اکنون به یکی از گزینه های اصلی خرید خودرو تا 700 میلیون تومان تبدیل گردد.

سانتافه در کنار ظاهر خوبش، کابینی زیبا و ارگونومیک داشته و خودرویی فول آپشن محسوب می گردد. تقریباً هرآنچه که بخواهید در این خودروی زیبا پیدا می کنید. هندلینگ عالی، فرمان پذیری خوب و استهلاک کم این خودرو سواری دلچسبی را هم در خیابان و هم در جاده و آفرود دارد. سانتافه با دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسهٔ امنیت اروپا، خودرویی از هر لحاظ ایمن و قابل قبول است. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش سانتافه ix45 می توانید به بخش آگهی های خبرنگاران مراجعه کنید.

3 - کیا اسپورتیج مدل 2014

کیا اسپورتیج یکی دیگر از گزینه های خوب خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان و یکی دیگر از کراس اوورهای محبوب بازار است که نسخه نیوفیس و فول آپشن آن یکی از انتخاب های خوب بازار خودروهای کارنموده است.

این خودرو با شتاب و عملکرد موتور بسیار خوبش در میان علاقه مندان به خودروهای کراس اوور شهرت دارد. کیا اسپورتیج با وجود کیفیت خوبش، به دلیل خشکی سواری و طراحی ظاهری نسبتاً قدیمی که دارد، نسبت به سانتافه ارزش خرید کمتری دارد اما به عنوان یک خودروی فول آپشن و کم استهلاک که بازار خرید و فروش خوبی هم دارد، یکی از گزینه های خوب و قابل تأمل بازار به حساب می آید.

بنابراین اگر قصد خرید خودرو در این بازه قیمت را دارید، شاید بد نباشد که کمی بیشتر به خرید کیا اسپورتیج فکر کنید.

4 - هیوندای توسان مدل 2014

باز هم یک خودروی کراس اوور آسیایی و این بار هم از شرکت هیوندای که در راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان نهاده شده است.

هیوندای توسان 2014 خودرویی فول آپشن نیست. اما کیفیت ساخت و قطعات، سیستم تعلیق نرم و موتور قدرتمند این خودرو آن را در گروه خودروهایی که ارزش خرید دارند قرار داده است.

از نقاط ضعف این خودرو می توان به قدرت پایین موتور آن اشاره نمود که برای یک کراس اوور نقطه ضعف قابل توجهی است. با این حال، اگر قصد خرید هیوندای توسان را دارید، پیشنهاد می کنیم سری به آگهی های خودروی خبرنگاران بزنید.

5 - هیوندای النترا مدل 2015

النترا یکی از سدان های بسیار با کیفیت در بازار دنیاست که توانسته صندلی خوبی در میان خودروهای هم قیمت خود داشته باشد که آن را به یکی از انتخاب های خوب برای خرید خودرو تا 700 میلیون تومان تبدیل می نماید. هیوندای النترا ابتدا به صورت وارداتی و بعد بر روی خط مونتاژ کرمان موتور نهاده شد.

نسخه های صفر این خودرو با قیمتی حدود 900 میلیون تومان در بازار وجود دارند، اما نمونه های کارنموده آن را می توان با 700 میلیون تومان خرید. هیوندای النترا هم ظاهر جذابی دارد و هم خودرویی فول آپشن و لوکس است که با هندلینگ و سواری خوب و موتور قوی یکی از بهترین خودروها در این ردهٔ قیمتی است که ارزش خرید زیادی دارد. تنها ایرادی که می توان به النترا گرفت، کشش کم این خودرو نسبت به رقبای هم کلاسش است.

برای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان باید گفت که هیوندای i20، اکسنت، میتسوبیشی لنسر، میتسوبیشی میراژ و سراتو سایپا هم از دیگر خودروهای آسیایی هستند که با وجود کیفیت نسبتاً خوب شان، نمی توان گفت که ارزش خرید بالایی دارند. در پاسخ به سوال با 700 میلیون چه ماشینی می گردد خرید؟ و آیا در این بازه قیمتی خودروی صفر هم می توان خرید؟ باید در جواب گفت؛ بله. خودروهای صفر در بازه قیمتی 500 تا 700 میلیون تومان را مرور می کنیم.

6 - نیسان جوک

نیسان یکی از بهترین برندهای دنیاست که با ساخت نیسان جوک روندی ساختارشکنانه را در فراوری خودروهای خود شروع کرد. اگر با طراحی خاص و متفاوت نیسان جوک مسئله ای نداشته باشید، این خودرو یکی از بهترین انتخاب هاست.

نیسان جوک خودرویی فول آپشن است که کیفیت ساخت و ایمنی بسیار بالایی دارد. عملکرد عالی این خودرو در کنار تمام مشخصات مثبت خودروهای ژاپنی، هر سه تیپ اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت نیسان جوک را در ردهٔ خودروهای با ارزش خرید بالا قرار داده است. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت خرید و فروش نیسان جوک به بخش آگهی های خبرنگاران مراجعه کنید.

7 - سانگ یانگ تیوولی

تیوولی خودرویی بی ادعا و با کیفیت است. این خودرو با طراحی ظاهری خاص و موتور قوی و بازده بسیار خوبش، خیلی زود صندلی خودش را در میان خودروهای هم رده باز کرد.

تیوولی خودرویی فول آپشن و ایمن و بسیار مالی است. سانگ یانگ برای ساخت این کراس اوور کوچک، کم نگذاشته است. ارتفاع کم سانگ یانگ تیوولی نسبت به زمین را شاید بتوان تنها نقطه ضعف آن دانست که برای علاقه مندان به آفرود خیلی به چشم می آید.

تیوولی در ابتدا در ردیف قیمتی خودروهای چینی بود اما به تدریج خودش را بالاتر از این خودروها قرار داد و اکنون ارزش خرید نسبتاً بالایی دارد. اگر به خرید خودرو تا 700 میلیون تومان فکر می کنید، خرید سانگ یانگ تیوولی گزینه خوبی برایتان است.

8 - پژو 2008 (ایران خودرو)

پژو 2008 خودرویی هم کلاس با سانگ یانگ تیوولی و رنو کپچر است که نسبت به رنو کپچر هم ظاهر زیباتری دارد و هم نام و آوازه بهتر. طراحی نسبتاً خوب پژو 2008، یکی از برگ های برنده این خودرو در بازار ایران است.

پژو 2008 نسبت به سانتافه و تیوولی آپشن های کمتری دارد، اما سیستم فنربندی نرم، قدرت موتور و عملکرد فنی این خودرو از جمله مواردی است که ارزش خرید این خودرو را نسبتاً بالا برده است. شاید بهتر باشد بگوییم که تنها نکته منفی در خصوص پژو 2008 خدمات پس از فروش ضعیف ایران خودرو و نداشتن سانروف در این خودرو است.

برای اطلاع از قیمت خرید پژو 2008 به بخش آگهی های خودروی خبرنگاران مراجعه کنید.

9 - چری تیگو 7

تیگو 7 محصول کمپانی چری کشور چین، یکی از با خودروهای چینی با کیفیتی است که در میان خودروهای رنگارنگ چینی، یک سروگردن بالاتر قرار می گیرد.

چری تیگو 7 طراحی ظاهری زیبایی دارد. خودرویی فول آپشن و با کیفیت که سواری و هندلینگ قابل قبولی هم دارد. گارانتی پنج ساله تیگو هفت نکته مثبت دیگر این خودروست، اما مانند دیگر خودروهای چینی بازار دست دوم این خودرو هم خیلی پر رونق نیست. اما معمولاً دارندگان این خودرو از داشتن شان احساس رضایت می نمایند.

اگر شما هم قصد خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون را دارید و مسئله ای هم با ماشین های چینی ندارید، شاید بد نباشد کمی درباره خرید چری تیگو 7 بیشتر فکر کنید.

9 - رنو کپچر

رنو سازنده خودروهای مالی و خانوادگی است که چند سالی است با همکاری نیسان خودروهای لوکس خود را هم فراوری می نماید. یکی از این خودروها، رنو کپچر است که با طراحی خاص خود مورد توجه مردم نهاده شد.

هندلینگ خوب، مصرف سوخت کم و قدرت موتور بالای رنو کپچر در کنار آپشن های رنگارنگ و کامل، این خودرو را به یک گزینهٔ خوب برای خرید تبدیل نموده است. تنها نقطه ضعف رنو کپچر کیفیت ضعیف متریال به کار رفته در داخل کابین این خودرو است. برای مشاهده آگهی ها و قیمت رنو کپچر می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان؛ آخر چی بخریم؟

لیستی که ارائه کردیم در حقیقت دربرگیرنده خودروهایی است که در بازه قیمتی 500 تا 700 میلیون تومان به تاریخ اوایل شهریور ماه 1399 ارزش خرید دارند. هرچند این فهرست های خرید ممکن است با افزایش قیمت ها در کوتاه مدت دست خوش تغییر شوند. بنابراین تمام کوشش ما این است که بتوانیم این راهنماهای خرید را در کوتاه ترین زمان به روزرسانی کنیم.

شما می توانید نمونه های مختلف این خودروها را در سایت خبرنگاران جستجو کنید و با مقایسه اولویت های خود اقدام به خرید یکی از آن ها کنید. نکته ای که در خصوص تمام خودروهای خارجی تقریباً مشترکا وجود دارد، بالا بودن هزینه نگهداری این خودروهاست که هنگام خرید باید حتماً در نظر گرفته گردد.

اگر تصور می کنید که در این بازه قیمت نمی توانید خودروی مورد نظرتان را پیدا کنید، شاید بد نباشد که به خودروهای بازه قیمتی پایین تر هم نگاهی بیاندازید. ما در راهنمای خرید خودرو از 300 تا 500 میلیون تومان ماشین هایی که هم اکنون در این بازه قابل خرید است را فهرست نموده ایم. همچنین، اگر محدودیتی برای بودجه ندارید و بدتان نمی آید با پرداخت مبالغ بالاتر خودرویی با امکانات بیشتر سوار شوید، شاید بد نباشد که راهنمای خرید خودروهای 700 میلیون تا 1 میلیارد تومان را هم مطالعه کنید.

در نهایت امیدواریم که این راهنمای خرید توانسته باشد گزینه های خوبی برای خرید ماشین را به شما معرفی کنید. نظر شما درباره این خودروها چیست؟ آیا خودروهای نام برده در این فهرست از ارزش خرید بالایی برخوردارند؟ مسرور می شویم نظرات و پیشنهادات خودتان را با ما در میان بگذارید.

تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: دیوار
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11350

به "راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید