راه اندازی نخستین هنرستان رشته تربیت بدنی در میانه

به گزارش راه ساری، معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از راه اندازی و اخذ مجوز رشته تربیت بدنی در هنرستان پسرانه غیردولتی برای سال تحصیلی 1400- 1399 اطلاع داد.

راه اندازی نخستین هنرستان رشته تربیت بدنی در میانه

بهمن ولی نژاد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در میانه اظهار کرد که برای نخستین بار در شهرستان میانه، مجوز راه اندازی رشته تربیت بدنی در شاخه فنی و حرفه ای از سوی دفتر آموزش متوسطه فنی و حرفه ای و کار و دانش وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

وی با تشریح اهداف راه اندازی هنرستان رشته تربیت بدنی گفت: این هنرستان به منظور فراهم آوردن زمینه های لازم برای استعدادیابی و تقویت مهارت های آن دسته از دانش آموزانی که توانایی بالقوه ورزشی دارند در راستای قانون برنامه چهارم توسه کشور و الزامات مندرج در سند راهبردی نظام جامع توسعه تربیت بدنی و ورزش کشور مبنی بر تقویت ورزش پرورشی و قهرمانی ایجاد می گردد.

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با اشاره به فضاهای آموزشی و ورزشی هنرستان رشته تربیت بدنی عنوان نمود: امکانات مجهز، پیشرفته و مدرن سالن چندمنظوره ورزشی برای رشته های ورزشی سالنی با کلاس های استاندارد آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با تأکید بر اینکه هنرستان تربیت بدنی سما امکانات و ظرفیت های موجود را برای حضور دانش آموزان بومی دارد، عنوان نمود: با توجه به نیازسنجی برای تشکیل کلاس های آموزشی از استادان مجرب با مدرک علمی دکتری استفاده خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه ادامه داد: در بخش آموزشی و ورزشی هنرستان تربیت بدنی با هدف هر دانش آموز یک مهارت سعی می کنیم علاوه بر توانمندی دانش آموزان از نظر آموزش نظری از جنبه عملی و مهارت آموزی نیز دانشآموزان را فعال و ماهر تربیت کنیم تا پس از فراغت از تحصیل در یک رشته توان کار عملی و مهارتی را داشته باشند.

ولی نژاد اضافه کرد: هنرستان پسرانه غیردولتی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برای سال تحصیلی جدید 400 - 1399 از ورزشکاران و قهرمانان، علاقه مندان و متقاضیان به تحصیل در رشته تربیت بدنی دعوت می نماید تا برای ثبت نام در محل دانشکده علوم انسانی واقع در خیابان شاهد، نرسیده به صندلی سوخت CNG اقدام نمایند.

4078/4062/

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11330

به "راه اندازی نخستین هنرستان رشته تربیت بدنی در میانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "راه اندازی نخستین هنرستان رشته تربیت بدنی در میانه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی نخستین هنرستان رشته تربیت بدنی در میانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید