رجب زاده: مقصر اول حواشی تیم ملی اسکوچیچ است

به گزارش راه ساری، سرمربی قشقایی می گوید اسکوچیچ نباید آن مصاحبه را علیه بازیکنان ایرانی انجام می داد.

رجب زاده: مقصر اول حواشی تیم ملی اسکوچیچ است

مهدی رجب زاده، سرمربی تیم فوتبال قشقایی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد پیروزی تیمش در هفته چهارم لیگ دسته اول و رسیدن به رده دوم اظهار کرد: بازیکنان ما در این چهار هفته کوشش زیادی کردند. در هفته اول با وجود این که من دو روز بود به تیم اضافه شده بودم، سایپا را که شخصیتی لیگ رجحان داشت شکست دادیم. بازیکنان ما به خودباوری رسیدند و در بازی با ملوان هم این را نشان دادیم اما با وجود شایستگی به علت اشتباهات داوری شکست خوردیم.

وی ادامه داد: کمیته داوران باید به داوران آموزش دهند بازیکنانی که شبیه سازی می نمایند و شیرجه می زنند را زیر نظر بگیرند تا با یک شبیه سازی تمام، زحمات یک تیم به باد نرود. در ملاقات با استقلال ملاثانی هم نمایش زیبایی را به اجرا گذاشتیم و توانستیم به پیروزی مطلوبی برسیم.

رجب زاده در مورد مسائل تیمش گفت: در لیگ یک و حتی لیگ برتر همواره مسائل متفاوتی وجود دارد اما نجف پور، مدیرعامل باشگاه سعی می نماید هر چه سریع تر مسائل را برطرف کند. همواره کمبودهایی هست اما باید دنبال پیشرفت باشیم. هیچ وقت نمی توانی بگویی همه چیز ایده آل است. از فدراسیون گفته تا لیگ های پایین تر. به بازیکنانم یاد داده ام تمرکزشان روی پیشرفت و آینده شان باشد تا مسائل دیگر.

سرمربی قشقایی در مورد این که آیا قول صعود می دهد یا خیر شرح داد: قول صعود که نمی توان داد اما قول می دهم مردم شیراز و دوست داران قشقایی تیمی یکپارچه و متحد ببینند و تیمی گردن کلفت باشیم. سعی می کنیم از تمام ظرفیت هایمان استفاده و پیشرفت کنیم و تمرکزمان روی کارمان باشد.

این پیشکسوت فوتبال در مورد فهرست تیم ملی و دعوت نشدن طارمی گفت: متاسفانه در مقطع حساسی این اتفاقات و حواشی برای تیم ملی به وجود آمد. به نظر من اشتباه اول را اسکوچیچ کرد که آن حرف ها را در باره بازیکنان تیم ملی زد. واکنش طارمی کمی طبیعی بود و خود اسکوچیچ مقصر به وجود آمدن چنین حواشی است. البته این حق هر سرمربی است که بازیکنانش را خودش انتخاب کند. من نمی دانم چرا مربی یک تیم ملی باید درباره بازیکنان آن کشور بگوید تاکتیک پذیر نیستند؛ اگر ایرانی ها تاکتیک پذیر نبودند، طارمی و آزمون چگونه در اروپا می درخشند، چگونه جهانبخش ستاره تیمش است و قلی زاده در بلژیک ستاره شده است؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14412

به "رجب زاده: مقصر اول حواشی تیم ملی اسکوچیچ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجب زاده: مقصر اول حواشی تیم ملی اسکوچیچ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید