رقابت های حساس لیگ برتر در میان حاشیه های داغ تر ، از قهر زرینچه تا تحویل جام به قرمزها

به گزارش راه ساری، هفته نهم رقابت های لیگ برتر طی روزهای پنج شنبه و آدینه هفته جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می گردد.

رقابت های حساس لیگ برتر در میان حاشیه های داغ تر ، از قهر زرینچه تا تحویل جام به قرمزها

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، نقطه جوش بازی های این هفته دیدار تیم های تراکتور و استقلال است. این دیدار بدون شک علاوه بر جذابیت های داخل زمین با حواشی زیادی هم روبرو خواهد شد.

استقلال این روزها هر چقدر در داخل زمین با طراوات بازی می نماید با حاشیه های زیادی در خارج از میدان دست به گریبان است. از مصاحبه های مربی تیم پرسپولیس علیه استقلالی ها گرفته تا قهر جواد زرینچه سرپرست این تیم و نداشتن زمین بازی و تعطیلی یک جلسه ای تمرین این تیم پیش از بازی مهم مقابل تراکتورسازی. در آن سوی میدان روز آدینه باز هم طرفداران تراکتور در استادیوم یادگارامام (ره) قصد دارند تا رکورد بیشترین تماشاگر را در لیگ برتر جابجا نمایند.

تراکتورسازی که بعد از 8 هفته مقابل صنعت نفت آبادان اولین شکستش را تجربه کرد برای اینکه همچنان در جمع تیم های بالای جدول باقی بماند با همه توان خود به دیدار استقلال می رود. حضور بازیکنان با تجربه ای مانند دژاگه، حاج صفی و شجاعی کفه ترازو را برای نماینده آذربایجان شرقی سنگین تر می نماید.

در حال حاضر تراکتورسازی با 17 امتیاز در صندلی دوم جدول ایستاده است و استقلال با 12 امتیاز در صندلی هفتم واقع شده است.

  • جشن قهرمانی سوپر جام در آزادی

سر انجام بعد از کش و قوس های فراوان طبق اعلام سازمان لیگ پرسپولیس فردا آسان ترین جام دوران خودش را بدون برگزاری حتی یک دقیقه بازی بعد از انتها دیدار مقابل ماشین سازی دریافت می نماید.

طبق آئین نامه کمیته مسابقات سازمان لیگ، تیم قهرمان در لیگ برتر و جام حذفی به عنوان قهرمان سوپرجام نیز شناخته می گردد. پرسپولیس هم به همین دلیل از سوی سازمان لیگ به عنوان قهرمان فصل پیش سوپر جام معرفی گردید.

پرسپولیس در حال حاضر با 15 امتیاز در مکان چهارم جدول واقع شده است و در بازی ماشین سازی نقشه های سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را اجرا خواهد نمود.

عذرخواهی قلعه نویی

تیم فوتبال سپاهان صدرنشین لیگ برتر فردا در جم به مصاف پارس جنوبی می رود. سپاهان یکی از دو تیم لیگ برتر به شمار می رود که هنوز بعد از گذشت 8 هفته شکست نخورده است. نماینده اصفهان برخلاف ذوب آهن برای قهرمانی دورخیز نموده است.

سرمربی این تیم بعد از مصاحبه جنجالی هفته گذشته بعد از دیدار با سایپا که بعضی لیدرهای سپاهان را متهم نموده بود از سخنانش اظهار پشیمانی کرد.

قلعه نویی برای اینکه تمرکز تیمش به هم نخورد باید سپاهان و خودش را از حاشیه ها دور کند تا بعد از سال ها بار دیگر سپاهان را به مقام قهرمانی برساند.

برنامه کامل مسابقات این هفته لیگ برتر بشرح ذیل است:

پنجشنبه 9 آبان 1398

سایپا - شهر خودرو ساعت 15:30

نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان ساعت 16:30

پرسپولیس - ماشین سازی تبریز ساعت 16:30

نفت مسجدسلیمان - فولاد ساعت 17:00

پارس جنوبی جم - سپاهان ساعت 18:00

آدینه 10 آبان 1398

گل گهر سیرجان - پیکان ساعت 15:15

تراکتور - استقلال ساعت 18:00

ذوب آهن - شاهین شهرداری بوشهر ساعت 18:00

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6278

به "رقابت های حساس لیگ برتر در میان حاشیه های داغ تر ، از قهر زرینچه تا تحویل جام به قرمزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های حساس لیگ برتر در میان حاشیه های داغ تر ، از قهر زرینچه تا تحویل جام به قرمزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید