رمز میلیون ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت

به گزارش راه ساری، پسورد میلیون ها کاربر اینستاگرام به شکل فایل متنی در سرورهای شرکت ذخیره شده و کارمندان به آن دسترسی داشته اند، قبلا اعلام شده بود فقط پسورد چندهزار کاربر با این شیوه ذخیره شده است.

رمز میلیون ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، فیس بوک اعلام نموده پسورد میلیون ها کاربر اینستاگرام که به شکل یک فایل متنی در سرورهای شرکت ذخیره بوده، اکنون فاش شده است. به این ترتیب احتمالاً کارمندان این شرکت به پسورد افراد دسترسی داشته اند.

این شرکت در زمان افشای خبر اعلام نموده بود پسورد چند هزار نفر از کاربران این شبکه اجتماعی فاش شده است. اما روز گذشته معین شد تعداد پسوردهای فاش شده بسیار فراتر و در حد چند میلیون کاربر است.

فیس بوک خبر افشای پسورد کاربران اینستاگرام را طی یک پست وبلاگی در ماه مارس فاش کرد اما روز گذشته این پست را آپدیت کرد.به هرحال پسوردهای فیس بوک و اینستاگرام که باید به طور رمزگذاری شده، نگهداری گردد برای کارکنان شرکت قابل رصد بوده است.

سخنگوی فیس بوک در این باره گفت: این مشکل تا به حال به طور گسترده گزارش شده است اما می خواهیم به طور شفاف اعلام کنیم پسوردهای بیشتری به این شیوه ذخیره شده اند. البته هیچ نشانی از سو استفاده از این پسوردها وجود ندارد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2372

به "رمز میلیون ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز میلیون ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید