روح الله باقری: به خاطر گل نزدن های تیم فشار زیادی روی ما بود، برای کسب هر دو جام می جنگیم

به گزارش راه ساری، روح الله باقری گفت: به خاطر گل نزدن های تیم، فشار زیادی روی ما بود. گلی هم که زدم کار تیمی بود و من فقط ضربه آخر را زدم.

روح الله باقری: به خاطر گل نزدن های تیم فشار زیادی روی ما بود، برای کسب هر دو جام می جنگیم

به گزارش خبرنگاران، روح الله باقری در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: فضای جام حذفی با رقابت های لیگ برتر فرق دارد. کار سختی پیش روی ما بود. در جام حذفی نباید به صندلی تیم ها در لیگی که بازی می نمایند توجه کرد چون شرایط متفاوت است. می توانستیم دو سه گل در اول بازی بزنیم ولی نشد و این مسئله کار را سخت کرد.

وی ادامه داد: روی ما فشار زیادی بود اما قبلا هم گفته بودم روند موفقیت های ما از بازی جام حذفی آغاز می گردد و می خواهیم در لیگ برتر نیز دومین برد را کسب کنیم. سال جاری برای کسب هر دو جام می جنگیم. بازی های آسیایی هم نزدیک است و باید تا آن موقع به هماهنگی بیشتر و بهتر برسیم و در اوج بلوغ تاکتیکی باشیم.

باقری مطرح کرد: می خواستیم بازی در 90 دقیقه تمام گردد ولی فشار زیادی روی ما وجود داشت. حواشی مختلفی در این مدت ایجاد شد که روی کارمان اثرگذار بود.

مهاجم استقلال درباره گلی که به ثمر رساند گفت: به خاطر گل نزدن های تیم، فشار زیادی روی ما بود. گلی هم که زدم کار تیمی بود و من فقط ضربه آخر را زدم. با این پیروزی با آمادگی بیشتری آماده بازی بعدی با نفت مسجد سلیمان می شویم تا پیروزی را بدست آوریم. با این برد شرایط روحی تیم نیز بهتر از قبل شد و تیم با آرامش برای بازی های بعدی آماده می گردد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 325

به "روح الله باقری: به خاطر گل نزدن های تیم فشار زیادی روی ما بود، برای کسب هر دو جام می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روح الله باقری: به خاطر گل نزدن های تیم فشار زیادی روی ما بود، برای کسب هر دو جام می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید