روزانه 150 تن گوشت قرمز و مرغ در بازار گلستان توزیع می گردد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در ستاد تنظیم بازار، احتیاج متوسط استان به گوشت مرغ را بین 70 تا 85 تن اعلام و اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و پیشگیری از مسائل احتمالی، مقرر شد روزانه 100 تن مرغ گرم به قیمت 11 هزار و 500 تومان در بازار عرضه گردد.

روزانه 150 تن گوشت قرمز و مرغ در بازار گلستان توزیع می گردد

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد روزانه 50 تن گوشت قرمز گرم و منجمد در استان توزیع گردد تا از این نظر هم کمبودی وجود نداشته باشد.

هاشمی اعلام کرد: استان گلستان روزانه حدود 550 تن مرغ برای کشور فراوری می نماید که اگر احتیاج استان ایجاب کند، به منظور تعادل بخشی در بازار، میزان خروج از استان را کاهش خواهیم داد.

استاندار گلستان از مرغ فروشی ها خواست که در توزیع و عرضه مرغ همکاری لازم را داشته باشند و از توزیع مرغ میان افراد خاص بپرهیزند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی بعضی افراد برای واردات گوشت و دام زنده از کشورهای همسایه، توضیح داد: ما از کسانی که علاقمند هستند از کشورهای مغولستان، قزاقستان و غیره گوشت قرمز با قیمت تمام شده 45 هزار تومان و دام زنده با قیمت 30 تا 32 هزار تومانی با ارز نیمایی یا آزاد وارد نمایند، حمایت می کنیم زیرا انجام این کار هم برای کشور و هم استان بسیار مفید است.

هاشمی با اشاره به سهمیه آرد استان اظهار کرد: با پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته، سهمیه آرد استان به حالت قبل بازگشت و نانوایی های یارانه ای و آزادپز مسئله ای در تامین آرد مورد احتیاج نخواهند داشت.

استاندار گلستان در انتها با بیان این که اوضاع مالی استان کنترل شده است و مشکل خاصی وجود ندارد، از شهروندان خواست تا گزارش تخلفات یا گران فروشی ها را به سامانه 124 یا به صورت مکتوب و با مستندات به حوزه بازرسی استانداری و صمت اعلام نمایند تا پیگیری و بازرسی های لازم انجام گردد.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1447

به "روزانه 150 تن گوشت قرمز و مرغ در بازار گلستان توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه 150 تن گوشت قرمز و مرغ در بازار گلستان توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید