نرخ هر کیلو تخم مرغ و مرغ زنده اعلام شد

به گزارش راه ساری، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: نرخ هر کیلو تخم مرغ 12 هزار تومان و نرخ هر کیلو مرغ زنده 14 هزار تومان مصوب شده است.

نرخ هر کیلو تخم مرغ و مرغ زنده اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، عباس قبادی دبیر ستاد تنطیم بازار در نشست امروز ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: توزیع کالاهای مصرفی بدون وقفه انجام می گردد و گزارش های جدید به دست آمده هم از بهبود شرایط بازار خبر می دهند. در حال حاضر ذخایر خوبی داریم و تصمیمات خوبی هم برای ترخیص کالاها از بنادر گرفته شده است.

او ادامه داد: در حوزه مرغ و تخم مرغ، موضوع جوجه ریزی پیگیری شده تا با توزیع مناسب نهاده های دامی، شرایط بهبود پیدا کند.

این مقام مسئول با اشاره به موضوع عرضه روغن اظهار کرد: در حال حاضر در سطح عرضه مسئله ای وجود ندارد و امیدوار هستیم با اقدامات صورت گرفته تا خاتمه هفته بازار روغن سر و سامان بگیرد.

به گفته قبادی برای صنوف مختلف از جمله قنادی ها هم سهمیه جداگانه ای برای روغن، مشخص شده است.

او اضافه کرد: در بازار گوشت قرمز هم ثبات مناسبی برقرار است و هماهنگی مناسبی با میادین میوه و تره بار صورت گرفته تا گوشت با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

قبادی توضیح داد: برای خاتمه سال از همین حالا فرایند تامین میوه و مرکبات و ذخیره سازی آن را در دستور کار قرار داده ایم و امیدوار هستیم در رابطه با این موضوع همکاری های لازم وجود داشته باشد.

در ادامه عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان اعلام کرد: قیمت مرغ زنده و تخم مرغ را اعلام کردیم و با توجه به بهبود فرایند ترخیص و تامین نهاده ها شاهد بهبود شرایط بازار مرغ و تخم مرغ هستیم.

او اضافه کرد: کارشناسان ما به صورت آنلاین (برخط) مراکز متخلف را شناسایی خواهند کرد.

این مقام مسئول توضیح داد: نرخ هر کیلو تخم مرغ 12 هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده 14 هزار تومان مصوب شده است. بر این اساس کسبه و تولیدنمایندگان باید قیمت ها را رعایت نمایند تا مشمول برخورد بازرسان سازمان حمایت نشوند.

به گفته تابش در تامین نهاده ها هم فرایند تامین صورت گرفته و برای رسیدن به دست تولیدنمایندگان به همکاری وزارت جهاد کشاورزی احتیاج است.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12403

به "نرخ هر کیلو تخم مرغ و مرغ زنده اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ هر کیلو تخم مرغ و مرغ زنده اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید