زارعیان: عِرق ملی اجازه نداد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم، امیدوارم طلسم جودو در المپیک 2020 شکسته گردد

به گزارش راه ساری، سرمربی تیم ملی جودو گفت: شورای فنی تصمیم به حضور من در تیم ملی گرفت و عِرق ملی اجازه نداد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم.

زارعیان: عِرق ملی اجازه نداد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم، امیدوارم طلسم جودو در المپیک 2020 شکسته گردد

مجید زارعیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد بازگشت مجدد خود به تیم ملی جودو گفت: از شورای فنی و رئیس فدراسیون جودو بابت اعتمادشان تشکر می کنم. در جلسه روز گذشته (شنبه) شورای فنی پس از رای گیری تصمیم بر این شد که در خدمت تیم ملی باشم و من نیز با توجه به اینکه عرق ملی اجازه نمی داد از زیر مسئولیت شانه خالی کنم این مسئولیت را قبول کردم.

وی در مورد انتخاب دستیارانش گفت: خسرو دلیر یار قدیمی من است و در کوراش و جودو عناوین مختلفی دارد. دلیر از لحاظ خصوصیات فنی، اخلاقی و پهلوانی توانایی های زیادی دارد. در کنار دلیر، سه مربی تیم ملی (مسعود خسروی نژاد، زکریا مرادی و محسن زکریا) که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور و شناخت بیشتری روی ملی پوشان داشتند نیز در کنار تیم ملی خواهند بود. از میان مربیان کره ای یک نفر از آنها با تیم جوانان همکاری خواهد داشت و یک نفر دیگر در خدمت تیم بزرگسالان خواهد بود.

سرمربی جدید تیم ملی جودو در مورد نتایج ضعیف در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این تیم یک، دو بار در مسابقات برون مرزی شرکت نموده و نتیجه نگرفته بود. در مسابقات قهرمانی آسیا عیار تیم ما تعیین شد و حالا کوشش خواهیم کرد با بدنه این تیم در مسابقات دور آینده نتایج خوبی بگیریم. تیم ما جوان است و قطعا با کار روی آنها و رفع کردن نقاط ضعف نتایج خوبی کسب خواهد نمود.

زارعیان در مورد وضعیت سعید ملایی گفت: هیچ اطلاعی از شرایط ملایی ندارم و در حال حاضر مشغول برنامه ریزی در مورد برنامه های تیم ملی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که پیگیر شرایط ستاره جودو ایران نشده است، گفت: با سعید ملایی در جوانان و بزرگسالان همکاری داشتم و هیچ کسی نیست که او را نشناسد. اجازه بدهید برنامه ریزی تیم را انجام دهیم و بچه ها با ورود به اردو در انتخابات درون اردویی شرکت نمایند! اصحاب رسانه نیز یاری نمایند یک تیم خوب و ششدانگ در 7 وزن داشته باشیم. در حال حاضر به دنبال خوابگاه هستیم تا در صورت امکان در روزهای آینده اردوی تیم ملی را شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد توقعات بالای جامعه جودو برای کسب مدال در مسابقات المپیک 2020 توکیو گفت: امیدوارم با دعای خانواده جودو اعم از مربیان گذشته، روسای گذشته و پیشکسوتان، جودو ایران از طلسم خارج گردد و بتواند اولین مدال المپیک را در توکیو کسب کند.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2633

به "زارعیان: عِرق ملی اجازه نداد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم، امیدوارم طلسم جودو در المپیک 2020 شکسته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زارعیان: عِرق ملی اجازه نداد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم، امیدوارم طلسم جودو در المپیک 2020 شکسته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید