زیبایی های مسحورکننده چابکسر

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/گیلان فرماندار رودسر گفت: صنعت توریسم بخوبی در دولت تدبیر و امید تقویت شده است و به صورت اساسی در شهرستان رودسر در حال اجراست.

زیبایی های مسحورکننده چابکسر

به گزارش خبرنگاران، امیر جانبازی گفت: ترویج فرهنگ بومی محلی شهرستان رودسر از راه های گردشگرپذیری و جذب توریسم است.

وی زیبایی های چابکسر را مسحورکننده دانست و اضافه نمود: حضور سبز و صمیمی مردم در پروژه ها این زیبایی را مضاعف نموده است.

جانبازی اضافه نمود: شهرستان رودسر شهرستانی گردشگرپذیر است و یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید تقویت بخش گردشگری است که بویژه بخش چابکسر با شرایط خاصش توانسته بخوبی آن را اجرایی کند.

وی به کریدور ویژه ای که در چابکسر وجود دارد اشاره نمود و ادامه داد: ساحل زیبا و در کنار آن جلگه سرسبز و در مجاورتش کوهپایه ای بسیار زیبا و فرح بخش هم چنین شرایط آب و هوایی مطلوبی که وجود دارد باعث شده تا گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

جانبازی با بیان این که گردشگری یک صنعت است و با تقویت آن می توان به برطرف مشکل بیکاری هم چنین ارتقا صندلی گردشگری یاری کرد، اضافه نمود: تقویت و ساخت امور زیربنایی در دستور کار نهاده شد و با همت مجموعه میراث فرهنگی اماکن دسترسی و اقامت برای مسافران از قبیل هتل، هتل آپارتمان و مجتمع های گردشگری فراهم شده تا شهرستان شایستگی خود را در امر گردشگرپذیری نشان دهد.

فرماندار رودسر خاطر نشان کرد: منطقه قاسم آباد به عنوان دهکده صنایع دستی در کل کشور شناخته شده است و یکی از راه هایی که می توانیم شهرستان را در سطح کشور مطرح کنیم، ترویج فرهنگ بومی محلی و صنایع دستی است که اداره کل گردشگری در این زمینه ورود نموده است و بخوبی توانسته این صندلی را برای شهرستان رودسر در کشور متصور گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8376

به "زیبایی های مسحورکننده چابکسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی های مسحورکننده چابکسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید