ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد

به گزارش راه ساری، ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس از سوی رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس به همراه 122 پروژه آموزش عالی از سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، امروز 16 اردیبهشت 1400 توسط حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور نظر پور معاون اداری و اقتصادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس و سایر مسولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس در همین ارتباط گفت: پروژه احداث ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس از سال 1387 و با مساحت 10000 متر مربع شروع گشت که در اردیبهشت 1400 و با هزینه 471 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: اعتبار لازم برای تکمیل این دانشکده از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری در سال 1393 تامین گشته است.

مصلح ادامه داد: دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده برای اولین بار در کشور و با هدف فعالیت علمی و فناوری در حوزه هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و علوم داده به عنوان یک فرایند جهانی طراحی و عملیاتی شده است.

لازم به شرح است که این دانشکده از تجمیع رشته های ریاضی و آمار از دانشکده علوم پایه و رشته های مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق از دانشکده مهندسی ایجاد و راه اندازی شده است و راه اندازی رشته های هوش مصنوعی و علوم داده در دستور کار دانشکده واقع شده است. دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده این دانشکده دارای 27 کلاس و 17 فضای کارگاهی و آزمایشگاهی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14210

به "ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید