ساخت مجسمه های یخی در تابستان

به گزارش راه ساری، پنجشنبه و در جریان نخستین روز از جشنواره مجسمه های برفی و یخی هنرمندان مجسمه ساز در سه گروه استادان مدعو، دانشجویان دانشگاه هنر و پردیس هنرهای زیبا و همچنین برگزیدگان بخش فراخوان کار خود را با برف ها شروع کردند. امروز هم این رقابت در ایستگاه هفت توچال، ادامه دارد.

ساخت مجسمه های یخی در تابستان

به گزارش خبرنگاران، دومین جشنواره مجسمه های برفی و یخی به همت مجموعه ورزشی تفریحی توچال و همکاری اداره هنرهای تجسمی و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، در دو روز پنجشنبه و آدینه 30 و 31 خرداد برگزار می گردد.

در روز نخست مجسمه سازان با برف های دپو شده طراحی مجسمه های خود را شروع کردند و فردا آدینه داوران این جشنواره برترین ها را در هر بخش انتخاب خواهند کرد.

داوران این جشنواره نرگس حریریان، رضا قره باغی و کوروش گلناری هستند.

استادان مدعو در این جشنواره نیز عبارتند از: نادر قشقایی، کامبیز هورسان، بهزاد آقاپور، سمانه حسینی، حسین ابتهاج، حسین علی عسگری، حمیدرضا فتوحی، تهمینه میرمطهری، همایون ثابتی مطلق و منصور آذری.

روز آدینه ساعت 15 مراسم اختتامیه دومین جشنواره مجسمه های برفی و یخی در ایستگاه هفت توچال برگزار می گردد و عموم مردم می توانند برای دیدن مجسمه ها به ایستگاه هفت توچال بیایند.

عکس های این گزارش توسط تعیین باقری گرفته شده است.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3458

به "ساخت مجسمه های یخی در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت مجسمه های یخی در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید