شکست استقلال بحران آبی را تکمیل کرد، از دست رفتن صدر و سقوط

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، در آخرین ملاقات از روز نخست رقابتهای هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 دقیقه امروز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال در استادیوم آزادی میزبان ماشین سازی تبریز بود که این ملاقات در انتها با فزونی 2 بر یک تیم تبریزی به انتها رسید. شیخ دیاباته (23) برای استقلال گل زد. محمد قادری (34) و احمد زنده روح (54 - پنالتی) برای ماشین سازی گل زدند.

شکست استقلال بحران آبی را تکمیل کرد، از دست رفتن صدر و سقوط

استقلال که سومین ملاقات بدون سرمربی را پشت سر می گذاشت و امیدوار است استراماچونی زودتر به ایران برگردد، تصور می کرد می تواند مثل دو ملاقات گذشته هم بدون سرمربی به فزونی برسد. این ذهنیت بعد از گل شیخ دیاباته تقویت شد اما وقتی گل تساوی به ثمر رسید شرایط برای آبی ها متفاوت شد.

آبی پوشان تهرانی که در نیمه اول می توانستند بیشتر از یک گل به ماشین سازی بزنند در آغاز نیمه دوم خیلی زود غافلگیر شدند و در دقیقه 51 به خاطر تکلی که روزبه چشمی روی پای بازیکن ماشین سازی رفت یک ضربه پنالتی را تقدیم حریف کردند که دقایقی هم به تصمیم دارو اعتراض داشتند اما سه دقیقه بعد این ضربه را زنده روح به گل فزونی تبدیل کرد.

بعد از این گل استقلالی ها کوشش کردند که با هجومی تر کردن فرایند فنی خود گل خورده را جبران نمایند اما دفاع خوب و کم اشتباه ماشین سازی این اجازه را به آنها نداد که بتوانند به دروازه تیم تبریزی نزدیک شوند.

در دقیقه 87 یک کرنر نصیب استقلال شد که درون محوطه جریمه توپ به شیخ دیاباته رسید و چرخش این بازیکن دروازه ماشین سازی را تهدید کرد اما مدافعان این تیم مقابل توپ ایستادند و اجازه ندادند گل تساوی به ثمر برسد.

در دقیقه 90 این ملاقات فردین عابدینی بازیکن تیم ماشین سازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. در دقیقه 96 استقلال می توانست گل تساوی را توسط مرتضی تبریزی به ثمر برساند اما ضربه سر وی از کنار دروازه به بیرون رفت.

استقلال که می توانست با پیروزی در این ملاقات صدرنشینی خود در جدول را حفظ کند با قبول شکست برابر ماشین سازی هم صدر را از دست داد و هم با 29 امتیاز در رده سوم و پایین تر از تیم های سپاهان و پرسپولیس نهاده شد.

kalarena.com: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

namasho.com: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7123

به "شکست استقلال بحران آبی را تکمیل کرد، از دست رفتن صدر و سقوط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست استقلال بحران آبی را تکمیل کرد، از دست رفتن صدر و سقوط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید