سعیدی کیا: کشور با دستان مردم آباد می گردد نه فقط با پول، باید مردم را باور کرد

به گزارش راه ساری، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: برای توسعه و رفع کردن آسیب های اجتماعی باید توانمندی مردم را در نظر داشت و آنها را باور کرد.

سعیدی کیا: کشور با دستان مردم آباد می گردد نه فقط با پول، باید مردم را باور کرد

به گزارش ، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان در نشست هماهنگی عملیات اجرایی اسناد توسعه 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور در محل وزارت کشور برگزار گردید، گفت: رهبر انقلاب سال 93 به بنده فرمودند محرومیت زدایی که شما و سایر دستگاه ها انجام می دهید، کافی نیست.

وی افزود: برای یک منطقه باید طرح جامع آبادانی طراحی گردد که کاربردی باشد، به طور مثال طرح جامع آبادانی قلعه گنج، 15 ماه طول کشید، متوجه شدیم برای این کار اجتماعی باید از مردم یاری گرفت و تنها پیشرفت فیزیکی ملاک نیست، نکته مهم آن است که کشور با دستان مردم آباد می گردد نه فقط با پول.

سعیدی کیا توضیح داد: ما باید به مردم اعتماد کنیم تا مردم به ما اعتماد نمایند، مردم در انجام پروژه ها بسیار توانا ظاهر شدند که نمونه آن را می توان منطقه قلع گنج نام برد، در قلعه گنج گرو های 10 تا 15 نفره از مردم تشکیل شد و آغاز به کار کرد، بیش از 70 درصد خانوار های قلع گنج عضو گروه های توسعه روستایی هستند.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: اکنون 5 میلیارد و 600 ملیون توسط مردم یاری و پس انداز برای توسعه مناطق محروم جمع آوری شده است.

وی در ادامه توضیح داد: جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری طی سفری به قلعه گنج و با حضور در یکی از مساجد پای حرف مردم نشست و در جریان امور نهاده شد، قلع گنج را می توان مانند یک استان در نظر گرفته و این استان جز سه استان اول در جذب تسهیلات است که در توسعه مورد استفاده نهاده شده و در مدت کوتاهی 1600 طرح در قلعه گنج مورد بهره برداری نهاده شد.

سعیدی کیا با بیان اینکه مردم در قلعه گنج مردم امیدوار شدند و به خودباوری رسیده اند، گفت: برای توسعه و رفع کردن آسیب های اجتماعی باید توانمندی مردم را در نظر داشت، باید مردم را باور کرد و به آن ها علاقه داشته باشیم.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1637

به "سعیدی کیا: کشور با دستان مردم آباد می گردد نه فقط با پول، باید مردم را باور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی کیا: کشور با دستان مردم آباد می گردد نه فقط با پول، باید مردم را باور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید