سلطانی فر: کرمانشاه یکی از قطب های کشتی ایران است

به گزارش راه ساری، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات کشتی جام دنیا پهلوان تختی در کرمانشاه گفت: رویکردمان برای میزبانی کرمانشاه از مسابقات مختلف ورزشی مثبت است.

سلطانی فر: کرمانشاه یکی از قطب های کشتی ایران است

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در حاشیه مسابقات کشتی جام دنیا پهلوان تختی در مورد میزبانی و سطح کیفی این مسابقات گفت: کرمانشاه یکی از قطب های کشتی ایران است و عاشقان کشتی در این استان زیاد هستند و به خاطر همین عشقی که مردم دارند و کوششی که مسئولان استان, آقای استاندار، مسئولان فدراسیون و نمایندگان استان دارند امیدوارم بتوانیم رویدادهای بین المللی کشتی را در کرمانشاه برگزار کنیم.

وی اضافه نمود: سیاست کلی ما این است که رویدادهای مختلف بین المللی را در استان های کشور برگزار کنیم تا هم باعث رشد و ارتقای آن ورزش در استان و هم موجب شور و شعف و نشاط مردم آن استان گردد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: استان کرمانشاه در چند رویداد بین المللی دیگر از جمله جام دنیای کشتی نیز انصافاً میزبانی خوبی داشت و برای این مسابقات هم با کوشش های استاندار محترم که زیرساخت ها را آماده کردند میزبانی بسیار خوبی را شاهد هستیم.

سلطانی فر همچنین در مورد کیفیت این مسابقات گفت: در چندین کشتی که مشاهده کردم کیفیت مسابقات بسیار خوب بود و کشورهایی مانند آذربایجان، ترکیه و قرقیزستان با قهرمانان دنیا و آسیا در این مسابقات حضور پیدا نموده اند و به همین خاطر سطح کیفی مسابقات بسیار خوب است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری این مسابقات آزمون بسیار خوبی برای نفرات ما در اوزان مختلف است تا بتوانیم با این ارزیابی هایی که انجام می دهیم و هم چنین رویدادهایی که خارج از کشور داریم برای مسابقات آسیایی آینده و هم مسابقات دنیای که در قزاقستان برگزار می گردد آماده شویم و همچنین بتوانیم یک تیم خوب را داشته باشیم تا هم سهمیه کامل المپیک را بگیریم و هم مدال های بیشتری در این رویداد کسب کنیم.

وی در خاتمه همچنین در مورد رویکرد وزارت ورزش برای میزبانی کرمانشاه از مسابقات مختلف ورزشی گفت: یکی از پروژه های بزرگی که در کرمانشاه داریم و در حال اتمام است سالن بزرگ شش هزار نفری است که باید کوشش کنیم در نیمه سال 98 آماده گردد و به بهره برداری برسد. ان شا ءالله استاندار با همین همتی که دارند موضوع را پیگیری نمایند و ما هم منابع مختلف آن را تأمین کردیم و تأمین می کنیم تا با بهره برداری از سالن شش هزار نفری هر چقدر استان کشش میزبانی داشته باشد بتوانیم رویدادهای ورزشی را به میزبانی کرمانشاه برگزار کنیم در این خصوص رویکردمان مثبت است.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1311

به "سلطانی فر: کرمانشاه یکی از قطب های کشتی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: کرمانشاه یکی از قطب های کشتی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید