سلیمی: در نیمه دوم کم اشتباه بازی کردیم، امیدوارم مشکل گرمایش سالن حل شود

به گزارش راه ساری، سرمربی تیم هندبال کیمیا کاشت گفت: در نیمه دوم بازیکنان ما از نقاط ضعف حریف استفاده کردند و کم اشتباه ظاهر شدند.

سلیمی: در نیمه دوم کم اشتباه بازی کردیم، امیدوارم مشکل گرمایش سالن حل شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در دومین روز از مرحله اول دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان، یادواره شهید پورجعفری فرازبام خائیز دهدشت برابر کیمیا کاشت کردستان به فزونی رسید.

ناصر سلیمی، سرمربی کیمیا کاشت پس از شکست تیمش در این دیدار گفت: اولین دیدار خود را در دور برگشت برگزار کردیم. بازی در سالنی که ما تمرین مناسب در آن نداشتیم، برگزار شد و در نیمه اول سالن برای هر دو تیم ناشناخته بود و بازیکنان هم پر اشتباه بودند.کف پوش سالن خوب بود ولی امیدواریم میزبان به فکر گرمایش سالن باشد چون هوا سرد است بعلاوه درصد آسیب دیدگی بازیکنان بالا می رود و کیفیت مسابقات پایین تر می آید. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که این مسئله برطرف شود و شرایط خوبی برای تیم ها وجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم بازیکنان ما از نقاط ضعف حریف استفاده کردند و کم اشتباه ظاهر شدند و باعث شد این نتیجه حاصل شود.

سرمربی کیمیا کاشت در انتها یادآوری کرد: از فدراسیون تشکر می کنم که در آستانه مسابقات قهرمانی جوانان آسیا زیر ساخت های شهر شیراز و استان فارس را به آزمایش گذاشتند تا در مسابقات کم عیب و کم اشتباه باشیم ومیزبانی خوبی در آسیا داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13146

به "سلیمی: در نیمه دوم کم اشتباه بازی کردیم، امیدوارم مشکل گرمایش سالن حل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: در نیمه دوم کم اشتباه بازی کردیم، امیدوارم مشکل گرمایش سالن حل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید