سناتور آمریکایی: ترامپ متوهم است؛ تقلبی صورت نگرفت

به گزارش راه ساری، خبرنگاران : سناتور دموکرات آمریکا درباره ترامپ گفت: رئیس جمهور متوهم است. هیچگونه تقلبی در آرا وجود ندارد. وی باخته است.

سناتور آمریکایی: ترامپ متوهم است؛ تقلبی صورت نگرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، کریس مورفی سناتور دموکرات ایالت کانکتیکت در سخنانی ادعای دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات را رد کرد.

وی گفت: رئیس جمهور متوهم است. هیچگونه تقلبی در آرا وجود ندارد. وی باخته است. مردم آمریکا با حاشیه بسیار بزرگی جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند و این توهم (ترامپ) یک نمایش جانبی نیست بلکه تهاجم به دموکراسی ماست.

این سناتور آمریکایی اضافه نمود: یک همه گیری توهمی وجود دارد که از کاخ سفید در حال انتشار است و تمام حزب جمهوری خواه را پس از این انتخابات تحت تاثیر قرار داده است. این موضوع خطری واقعی برای این کشور است. ترامپ انتخابات را نبرده است. تمامی همکاران من این را می دانند.

علی رغم ارزیابی رسانه های آمریکا مبنی بر پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری (279 رأی الکترال از نظر سی ان ان و 290 رأی الکترال از نظر فاکس نیوز)، به دلیل مخالفت ترامپ با پذیرش شکست و تاکید وی به شکایت به دیوان عالی، اداره خدمات عمومی نیز هنوز پیروزی بایدن را به رسمیت نشناخته است.

شبکه سی اِن اِن نیز شامگاه روز دوشنبه گزارش داد ترامپ هنوز سندی را که فرایند رسمی انتقال قدرت به رئیس جمهور منتخب این کشور را شروع می نماید، امضا نکرده است.

ویزارو: ویزای تضمینی شینگن، ویزای کانادا تضمینی

سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12548

به "سناتور آمریکایی: ترامپ متوهم است؛ تقلبی صورت نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی: ترامپ متوهم است؛ تقلبی صورت نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید